【健吾】請盡快學會看透世情

Blogger

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「健吾,你就好啦,冇同事。」

我:「我有同事㗎…電台節目我1個人做唔到㗎。」

健:「係喎…」

我:「你都冇同事㗎,你都係對住啲客之嘛。」

健:「都唔係㗎,佢哋都好煩㗎…」

我:「係囉,有人嘅地方,就煩㗎啦…」

*  *  *  *  *

住在香港,還剩下甚麼?

錢,很多很多的錢,大家為了賺錢,才留在這兒。所以,除了錢,很多東西都變得不重要了。朋友P在某大公司當市場推廣工作,最近公司的某個資訊科技部同事,因為糖尿,要切去1隻腳趾,出院時間未明,在每星期一的大會上,這個同事就被「數落」得七個一皮。「個project要問佢噃,WhatsApp佢答咗㗎喇,我唔識㗎呢啲嘢。我做marketing㗎咋,system佢負責㗎嘛。我問咗佢幾時出院㗎啦,佢話未知喎。咁點呀?我啲嘢唔使郁啦?公司停晒喺度等佢啦咁?」

另1個同事,跟那位糖尿截趾人是同一個組的,就裝起一副3天沒有睡覺的樣子和表情,說:「我家下得閒死唔得閒病㗎。病嗰個係我就唔_使做啦。有咩都問我,又要跟埋佢啲嘢,我1日有48小時呀?對唔住囉,我好似發緊脾氣咁。不過你哋捽我都冇用㗎,我手就得1對,人就得1個,有得快,我實快俾你哋㗎…」

結果,這個會議1個小時,有35分鐘是談那個留院同事的事情沒有人做,不知怎麼算及誰要處理。A說他不會處理,B說他沒有時間,C說他們很急很趕。總之,沒有人會負責任。

大家在會議不歡而散後,隔兩天,某同事就在茶水間閒聊說:「都或者快㗎喇,封定帛金啦,不過封咗都唔知俾邊個…」

同事是甚麼?同事就是一些你被迫要每天對着,是敵人但不可以宣之於口的人。我明白的,身為大人,好應該知道,返工不是遊埠,沒有人會在乎你感受。只是在會議上聽到這些沒有同理心、同情心的說話,而看到那些冷血同事回到位子上,就如何在電話哄他們的小孩吃飯,談他們的狗隻如何矜貴、如何可愛。有點血性的人,都會覺得跟這些人坐在同一辦公室內,呼吸同一口空氣,感到嘔心。

只是,在香港有血性是會肚餓的。這一點,我更加明白。

text-健吾

 
內容延讀:

8大女星「出事」妝容!姊妺們,小心呀!

【健吾】理想的男友

【健吾】只有愛不足夠

There are 2 comments

Add yours

Comments are closed.