【健吾】爆房手記

Blogger

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「呢排呢,阿媽嚟咗我屋企住…」

我:「哦?」

健:「咁就冇得搞啦。」

我:「吓?」

健:「係呀,無論你幾多歲,你老母都會覺得你係細路㗎啦。未結婚帶個女仔返嚟瞓,佢哋唔高興㗎。」

我:「唔…」

健:「啲女見到我屋企有個老母,咩mood都冇晒啦。」

我:「咁咪出去租房囉。」

健:「維記?附近嗰間?」

我:「多得少咗自由行,而家啲房平咗好多喇…」

*  *  *  *  *

朋友R說,自從母親因病同住,就很久沒有帶女回家。這一點,令他很懊惱。

「其實,搞嘢係件好平常嘅事。人人都會想㗎啦。唔想嗰啲,根本就唔係人。」R喝了兩杯黑啤之後說:「但問題係,而家返到屋企,見到老母,條女都冇晒mood啦。」

也是事實。我也有朋友是因為在交往的時候,有次上男朋友的家,剛巧遇上奶奶跟老爺吵架,逃到兒子的家暫避。奶奶見到我朋友,就直覺覺得「呢個女仔唔正經」,「未嫁就上男仔屋企」,直覺地不喜歡她,於是到她結婚的時候,即使我的朋友是中環某大律師行的大律師,事業有成,有品味有觸覺有視野,持家有道煮得一手好菜,都給她的奶奶看不起,因為「呢個女仔唔正經」。

「所以而家,都要出去爆房囉。不過,帶條女去百佳嗰啲,都不算是特別好。但去高級嗰啲酒店,每次都6、700落樓,都幾係嘢。」R說。

我早就說過,香港人很不快樂,原因,只因沒有空間。如果這個世界的「廢青」都有地方做愛,我相信他們不會有時間去參加雨傘運動。

「都唔可以咁講嘅,好多人都有愛做又去瞓街嘅……」R說:「只不過係,有時都想搵個好啲嘅地方俾條女去。但到最後都係有啲貴。」

香港人,最會的,就是面對現實。我的90後出生的節目助理都跟我說,他們有好幾個手電Apps ,是搵房用的。到真的想錫錫的時候,就開那些Apps了。在狹窄的空間中,尋找高潮的空間,也是種生活態度…吧?

text-健吾

 
內容延續:

【健吾】明日我又繼續愛路浮沉

【健吾】有錢,你怕沒有女人?

There are 2 comments

Add yours

Comments are closed.