Rolex Explorer I 2021年夏季價錢升幅超大 究竟咩原因導致?

腕錶

廣告

Rolex早買早享受是不爭的事實,基本上任何運動錶款如水鬼及Daytona等只升不跌。不過近來一啲比較入門級嘅錶款都開始出現價錢極大升幅情況,導致想入門玩Rolex變得愈來愈困難,例如一直被視為勞力士入門首選嘅Explorer 1,單單喺2021年夏季已經有超誇張增幅,究竟係咩原因導致?

撰文:Janet |圖片來源:Chrono 24、Rolex

Rolex Explorer I 2021年夏季價錢升幅超大

根據世界各地名錶交易網,唔少Rolex入門運動錶款於在2021年升幅得好快,而當中最誇張嘅係今年剛停產Explorer I Ref.214270,至於點解會升得咁勁?原因當然離不開今年推出咗全新嘅Explorer I,導致舊版嘅Ref.214270立刻被炒賣。

(圖片來源:Chrono 24)
(圖片來源:Chrono 24)
(圖片來源:Chrono 24)
(圖片來源:Chrono 24)

 

Rolex Explorer I Ref.214270之所以升幅升得咁誇張,除咗因為絕版外,另一重點係Explorer I改回直徑36mm,對於現今比較偏向大錶面嘅潮流,之前39mm嘅Ref.214270固然較受歡迎,繼而產生極強炒價。

(圖片來源:Rolex)
(圖片來源:Rolex)

 

Rolex Explorer I由2021年5月至今開始價格大幅上升,單單喺2個月內價格便狂升接近30%左右,目前大概叫價接近$8萬,所以大家如果有興趣入手,真係奉勸大家趁早入手。

(圖片來源:Rolex)
(圖片來源:Rolex)

有香港買勞力士攻略嗎?

ROLEX既是身份的象徵同時亦能保值,若然是新手初哥,最好就在購買前必讀香港買勞力士攻略。心思思唔知買咩款好?立即參考Rolex Daytona五大最受歡迎款式/Rolex保值款。想隻Rolex保持得「靚靚仔仔」的話,即學8招勞力士保養方法

買二手勞力士有甚麼需要注意?

買二手錶最怕就是買列假貨,7大要點教你分辨真假Rolex。要買不一定要去二手錶店,以下3大世界二手錶網店推薦,都是信譽良好的二手名錶網站,讓你較低機會買到假錶外,還可知道市場價格、二手市況等!注意,勞力士推新制「二不策略」,規定經銷商(AD)不可以以超過該手錶的公價去售賣,因此若發現超出定價切勿購買!