拿破崙︳被史學家狠批不符史實 列尼史葛寸爆回應:你喺現場咩?

電影

廣告

Sony Pictures史詩式呈獻,《拿破崙》(Napoleon)講述法國皇帝、軍事天才拿破崙的崛起和稱霸之路,由《帝國驕雄》《異形》大導演列尼史葛(Ridley Scott)執導,《JOKER小丑》金像影帝華堅馮力士 (Joaquin Phoenix) 及《心碎的女人》威尼斯影后雲妮莎卻比 (Vanessa Kirby)主演,非常有睇頭!個個睇完試映都大讚戰爭場面浩大,Joaquin Phoenix)好好戲等,不過外國有就有影評以及史學家狠批Ridley Scott根本唔啱史實!
拿破崙 《拿破崙》Napoleon)11月23日上映
《拿破崙》(Napoleon)11月23日上映(圖片來源:《拿破崙》)

拿破崙︳法國影評:Deeply clumsy!非常反法國、親英國

由列尼史葛(Ridley Scott)執導、Joaquin Phoenix主演的《拿破崙》(Napoleon)上映後電影獲得唔少好評,不過喺法國首映,唔少影評人都大鬧,指Ridley Scott呢套《拿破崙》「Deeply clumsy!」同唔自然,仲話內容非常反法國,親英國等。仲有史學家狠批Ridley Scott無根據史實。

拿破崙
(圖片來源:《拿破崙》)
拿破崙
(圖片來源:《拿破崙》)

拿破崙︳ 首輪試映熱烈好評 拿破崙一生破盡紀錄 唔識歷史都無問題!

拿破崙︳Ridley Scott反問史學家:你喺現場咩?

Ridley Scott被外媒採訪時霸氣回應表示「法國人甚至都唔鍾意自己,喺巴黎播放時佢哋睇得不知幾開心。」對於史學家的狠評,Ridley Scott就反問「你喺現場咩?你自己都唔在場,咁你又點知?」仲爆粗大鬧「咁就咪x出聲啦!」

拿破崙 Joaquin Phoenix, Ridley Scott and Vanessa Kirby
Joaquin Phoenix, Ridley Scott and Vanessa Kirby(圖片來源:大會提供)

《拿破崙》電影簡介

Sony Pictures史詩式呈獻,《拿破崙》(Napoleon)聚焦法國皇帝、軍事天才拿破崙的崛起和稱霸之路,由《帝國驕雄》大導演列尼史葛執導,《JOKER小丑》金像影帝華堅馮力士及《心碎的女人》威尼斯影后雲妮莎卻比實力主演。

拿破崙,憑藉驕人軍事才智,征戰連勝令他雄心滿溢;但他與一生摯愛 — 約瑟芬的轟烈愛情變幻莫測⋯⋯透過連場浩瀚戰役,探視拿破崙的政治謀略,見證這位不敗雄獅的性情與野心!

拿破崙
(圖片來源:《拿破崙》)

圖片來源:《拿破崙》, 大會提供