帽子戴法你要學!5個小tips令你戴得更好看

潮流

廣告

早5、6年條街真的很少人戴帽,原因不外乎太熱之類的答案,但近年戴帽已經成為配襯造型的重要一環,尤其cap帽,1個追開潮流的人擁有10頂以上絕對是閒事,不過亦並非每個人都適合,尤其是最大熱的Supreme camp cap,戴過都知其

帽身超矮極難戴得好睇,難道要就此認命?以下幾招令自己戴得好看的帽子戴法小tips,希望幫到你。

text – J

5個帽子戴法小tips

1. 不要「笠」到底

Camp Cap/5-Panel因為帽身扁,除非你是鬼仔長臉形,否則極難戴得好睇,作為又圓又扁面的亞洲人是否認命戴不到?又不是的!其實只要索緊條帶,不要「笠」太落,帽形就變得高點,可以拉長少少面形,怎會戴不到?

亞洲人戴Camp Cap最好不要笠太盡。

其實Camp Cap「笠」到盡,鬼佬也會出事。

2. 最潮反後戴

無論snap back還是camp cap,其實反後戴就好少出事,事關camp cap雖然前半部分帽身較扁,但後半部分又非常正常,反戴跟snap back效果相若,尤其愈來愈多帽重視後面的設計,更加要反後戴。

余文樂(右)及彭于晏(左)示範反後戴的最潮戴法。

江口洋介一早在《同一屋簷下》已告訴你長頭髮也可反後戴。

3. 賊仔帽切勿反後戴

藤原浩早年愛用Kangol的Galaxy Cap賊仔帽,甚至推出fragment別注版,不過閃logo置於後方,唔少人貪虛榮反轉戴,以為可以扮軍帽Beret hat,但就由潮變做潮爆,如果想戴軍帽不如正正經經買頂Beret。

藤原浩正正經經戴最有型。

想show off閃電logo反而變潮爆。

Kangol其實有出beret hat。

4. Fixed-size Cap真是要fit

New Era的fixed-size棒球帽其實要合size先會戴得好睇,但遇着好似筆者般7-1/4又偏大、7-1/8又太細如何是好?其實坊間有一些adjusting tape貼於帽邊內去收緊帽尺寸,紳士帽等較少尺寸選擇的帽同樣可以透過此方法調節帽圍。

周董好像不太fit啊…

5. 混搭bandana

除了加帽圍貼之外,重可以試下戴帽之前綁Bandana,G-Dragon有示範,有少少浮誇,但handle到都幾型。

紳士帽一樣得,西岸味濃。

內容延讀:

型男冬日造型必備4大帽款

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

 

余文樂近況外貌大走樣?

余文樂近日被發現人在日本被女粉絲野生捕獲,從照片中所見,不但左右臉明顯不對稱,大小眼十分嚴重,右眼明顯撐不大及下垂,單邊面由眼、蘋果肌以至嘴都特別下塌…詳情請看

余文樂品牌Madness為何倒閉?

余文樂成立的個人品牌「Madness」,成軍以來都不斷爆出負面新聞,更多次捲入抄襲風波中,更被死對頭陳冠希EDC嘲笑品牌為「SADNESS」及「COPYNESS」。之後品牌再被爆多次抄襲日牌Visvim、Wtaps、Neighborhood等等,令Madness慢慢步向沒落…詳情請看