E-kids決裂?成員林詠倫Alan怒揭阮民安「A4」吹水 老屈恩人曾志偉

流行娛樂

廣告

曾經風靡一時的本地男子組合E-kids,其中一員Tommy(阮民安)早前大爆當今話題滿滿的新男團「LOONG 9」的名字,完全不意外,全因當年的E-kids也曾經面臨過曾志偉和譚詠麟賜名,原來E-kids原名竟叫「A4」。怎料,其E-kids成員Alan林詠倫反鬧Tommy吹水攞光環?!到底信邊個好?

Alan開腔大鬧Tommy吹水 揭真相「A4」唔係曾志偉改

E-kids成員Alan林詠倫開腔大鬧Tommy吹水,更強調「A4」的名子並不是曾志偉改,而E-kids肯定是公司改,狠叫Tommy唔好再成日抽水攞光環,仲話「真係人唔笑狗都吠」。而Alan在留言解釋E-kids當時未道時是4人組合,而「A4」是經理人提議,並不是曾志偉提議,而笑A4紙的人亦都是不是Tommy本人,是林珊珊開的玩笑。最後Alan再次提點Tommy唔好咩都吹水,平時講邊個都無所謂,但咁樣屈以前幫過你的人佢就頂唔緊,大鬧「真係人無恥便無敵」!

(圖片來源:fb@林詠倫)
E-kids成員Alan林詠倫開腔大鬧Tommy吹水,更強調「A4」的名子並不是曾志偉改(圖片來源:fb@林詠倫)
0
最後Alan再次提點Tommy唔好咩都吹水,平時講邊個都無所謂,但咁樣屈以前幫過你的人佢就頂唔緊,大鬧「真係人無恥便無敵」!(圖片來源:fb@林詠倫)

Alan直播強調曾志偉是E-kids恩人:當我同阿Tim死嘅?

後來Alan直播時再次評論事件,強調曾志偉是E-kids的恩人,咁對樣人是不好,坦言過往已經常發生同類事件,但一直不有作聲,但今次真係睇唔過眼,更問反問佢同阿Tim死嘅?「有人話阿邊個咁樣講,係咪真㗎,我會問,你覺得呢?唔怪得佢哋,佢咁講人哋咪信囉,但係你可以當我同阿Tim死嘅?可以自己咁樣去講,我覺得好搞笑囉!你唔撈啫,大家都撈緊,唔好搞到得罪晒啲前輩,講真,冇佢就冇我哋今時今日。」仲教Tommy搵唔夠應該要努力點,唔應該做到咁,表示自己就做唔出了。

0
Alan直播再次評論事件,強調曾志偉是E-kids的恩人(圖片來源:fb@林詠倫)

Tommy還擊:勸隊友勿再「奶」153同阿叻

Tommy對於Alan的大鬧,回應傳媒形容Alan他們「圍爐思覺失調」,而且勸隊友勿再「奶」153同阿叻,就算《中年好聲音》能播到第18季,亦不會再有他們份,叫Alan北上發展要好好練好國語。

0
Tommy還擊:勸隊友勿再「奶」153同阿叻(圖片來源:fb@Tommy阮民安)
0
林詠倫近日開始北上發展(圖片來源:ig@alanlamwinglun)

網民:信邊個好?

有不少網民比較偏相信Alan所言,更指認為Tommy不應被爆事實就等同「奶」,亦有網民認為笑吓就好,不用深究「唔明人哋還原事實/講第二個版本就等於奶,事實上E-Kids的確係Star East出身喎,而呢間嘢又真係屬於福祿壽」「細節唔同啫,冇否認有A4呢個名喎」「件事根本得啖笑,唔駛理佢哋就最好」

0
E-Kids於2002年出道(圖片來源:網上圖片)

Tommy大爆曾志偉和譚詠麟E-kids命名為「A4」?

Tommy回憶起當年的情景,當時E-kids的成員還包括Alan(林詠倫)和Tim(鬱禮賢),他們原本是由譚詠麟提攜,並在東方魅力旗下出道。這家公司的創辦人包括了譚詠麟、陳百祥、曾志偉、成龍和梅艷芳等重量級人物。在E-kids正式出道前,曾志偉和譚詠麟對於組合的名字早有構思。Tommy表示,曾志偉給出的第一個建議就是「A4」,這個名字讓他們哭笑不得。

0
咁樣4個人才叫A4吧?(圖片來源:東方新地)

詳細請睇:阮民安爆「LOONG 9」不意外 全因曾志偉曾賜名E-kids本來叫「XX」?

0
曾志偉以招牌聲音讀出「LOONG NINE」的片段於網上瘋傳。(圖片來源:TVB)

曾志偉啜爆性感女模影片詳情是?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更上前啜爆該名女模,女模的身份背景亦立即被網民起底⋯⋯詳情請看

《獎門人》 停播了何時才會復播?

《開心無敵獎門人》早前播出最後一集就宣布暫別幕前,令不少觀眾都大為不捨,身兼總經理要職的曾志偉透露只要「將下半年節目安排好」或者睇下有機會下半年復播⋯⋯詳情請看

圖片來源:TVB、新傳媒圖片庫、fb@Tommy阮民安、fb@林詠倫