直擊謝安琪人妻的日常 孖張繼聰出巡為好友慶生

流行娛樂

廣告

早前傳出謝安琪Kay計劃另起爐灶,近日再爆出她未有履行合約精神,瘦身不成令纖體廣告合約泡湯,「幻國文化」因而損失七位數收入,連累公司為她執手尾。盛傳與Juno擘面,謝安琪卻懶理是非,日前孖住老公張繼聰出巡到友人寓所為友慶生,繼續我行我素。

撰文:東方新地 | 圖:東方新地| 編輯:K.P(原文刊於:東方新地

謝安琪穿鬆身裙 孖張繼聰荃灣出巡

是非一大籮,不過謝安琪就繼續我行我素,對於纖體廣告告吹,她向傳媒表示自己珍惜每一段合作關係,又揚言每一段合作都應遵守保密協議,四両撥千斤。日前她懶理是非同老公出巡會友,由老公張繼聰駕車一同由大埔比華利山寓所出發,二人先去附近取蛋糕,久未露面的她,當日身穿鬆身裙驚現水桶身形,未知是否因疫情經常留家炮製美食及少做運動引致,兩公婆再到荃灣會合友人,謝安琪先下車與女友人步入屋苑,張繼聰則去泊車後再會合老婆。對是非處之泰然,謝安琪肯定是高手!

直期人妻天后出街look!陳慧琳過萬「街坊裝」出巡

今時今日叫女神太濫,48歲紅足25年、靚足25年的 Kelly才是真真正正氣質天后,氣場25年不變。長髮飄飄、化著淡妝,雖然戴了口罩,依然可見眉清目秀臉上一點沒有歲月痕跡。雖然不是工作不用面對公眾,街坊裝都是黃色格仔連身裝加上啡色真皮手袋用心襯過。留意番衣架身形又眼光獨到,Kelly身上連身裝係英國品牌韓國設計師小眾高端潮牌,顏色和剪裁唔係人人 Carry到,而抗疫大半年,個個走樣增磅包包面,唯獨 Kelly無論容貌定身材都 keep到,狀態Keep住喺全盛時期。難得出門,可能始終兩個寶貝仔就快放學,Kelly蜻蜓點水式逛完時裝店,未有斬獲就決定打道回府,臨走不忘禮貌地對記者打聲招呼講聲再見。

楊千嬅巨躉遊街

過去多年千嬅都專注在事業上,即使生了Torres亦未試過做全職媽媽,老公丁子高亦不知道千嬅原來入得廚房,知情者透露:「隔離兩星期,千嬅煮足咁多餐,丁生同個仔依家先發現原來千嬅煮嘢咁好食,從此唔再叫工人姐姐煮嘢,老公同囝囝都咁捧場,高度讚賞亦令千嬅得到前所未有嘅滿足感。以前為咗工作要表演,千嬅飲食都要好節制,但其實佢本身好鍾意食嘢,呢段時間日日煮不停試食,千嬅冇得避,全家都幸福肥,雖然都有喺屋企做運動,但幫唔到好多。」日前本刊記者見千嬅獨自到中環 ifc買完咖啡逛超市,一身 oversize闊Tee闊褲造型,福氣盡現,她在超市內掃入大量新鮮蔬果與凍肉,然後返陽明山莊屋企繼續大展身手。疫情持續令千嬅收唔到手,最大得益者唔使講一定係大細丁生啦!