真係減到壓?屍骨Garden填色書-殭屍樂園

熱話

廣告

治癒系減壓神器填色書《秘密花園》(Secret Garden)你填晒?減壓填色App你又玩過?有啲悶悶哋?不如試下呢本!《殭屍樂園 解壓塗繪本》勁囉!之前你就靠填下啲花花草草嚟減壓治癒,呢本就靠填屍體同斷肢、內臟同血液嚟重口味式減壓!隨書重附送12色「血色噴濺蠟筆組」,驚死你唔識填「血腥」配色咁,教埋你以疊色「畫出最具個人特色、骯髒污穢、噁心透頂的曠世巨作!」~包括亡靈皮膚色、殭屍血液色等等…本勁嘢於9月24日台灣推出,小編睇到啲宣傳字句已經好想擁有:「內臟和血液、屍體和斷肢,殘酷度100%! 缺手斷腳、血液噴濺,刺激度100%! 幽默又俏皮的旁白,惡搞度100%! 保證舒壓程度300%!! (膽小者請勿翻閱)」!至於治癒個層…相信填完唔發惡夢都當你贏啦!

text – ming

作者盧塞里諾(JUSCELINO NECO)係巴西漫畫家,曾創作漫畫《螺絲、殭屍和怪物》(Parafusos, zumbis e monstros),聽個名都係喪屍嘢咁。

嗱,真係同「屍骨」…呀唔係,《Sceret Garden》一樣,可以逐格逐格填㗎,不過紅色應該要用好多支(驚),買定!

隨書附送埋「血色噴淺蠟筆組」,背面教你配亡靈色同殭屍血色,幾周到!

睇到呢度,很想即刻填吧?

 
內容延讀:

10個星分享做愛戲真相其實係…

跟泫雅跳索爆骨盆舞,扭出性感翹臀!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.