6句女朋友最憎聽到的關心說話

生活

廣告

早前網上流傳咗張圖,題目係「你飲啲熱水就好L咗喇!」,大概係話男仔最鍾意就係叫女朋友飲多啲(熱)水。你話你病,佢會叫你飲水;你M痛咩?都係叫你飲水;發燒呀?飲水啦,快啲好㗎!「唔回應又話你唔關心佢,應完又唔啱聽!」少年你太年輕了,你以為女仔唔知你幫唔到佢咩?佢知㗎!所以佢係想你關心佢,多過想你夾硬搵嘢應。唔怕老實講,以下6句可能係女朋友最唔鍾意聽到嘅「關心」,男友們留意喇!

原文:sizz

1. 飲多啲水!

醫生叫完佢飲水,輪到爸爸媽媽叫,同事又會提醒佢要飲暖水,連樓下看更伯伯聽到佢有兩聲咳都係叫佢飲水,你真係覺得佢係想男朋友同佢講句飲多啲水?

 

 

2. 早啲休息。

早啲休息/早啲瞓,通常係講完飲多啲水之後會講嘅嘢。

 

3. 冇事吖嘛?

唔好講病,有時唔開心,女朋友都會第一時間話畀另一半知。「冇事吖嘛?」有呀!梗係有啦!冇事佢點會話唔開心呀?

內容延讀:
【鄺俊宇】你的幸福不是我
YEEZY BOOST 750 LIGHT GREY GUM!ADIDAS官方公布銷售內容
減肥靠吃!7種 減肥蔬果 幫你逐PART瘦

4. 唔好唔開心。

點樣可以唔好唔開心?定男朋友覺得呢一句就可以令女仔開心返?如果唔好唔開心就會開心返,佢應該唔洗搵人傾。

THE BEARS SCHOOL CAFE率先開放 JACKIE熊可愛造型美食

5.唔好諗咁多。

可能你真心想佢唔好諗咁多,但對一個成個腦都係負能量嘅人嚟講,呢句說話係一啲效果都冇。

 

6.唔好理啲人啦。

同上。如果咁容易就可以唔理,佢一早就豁達咗。

男朋友要知道,喺女仔眼中,敷衍係睇得出㗎,講咗唔等於你關心咗。「頂!咁究竟要講乜先滿意?啲港女真係好麻煩!」其實就咁嘅,重點就係喺「講」呢度,男仔執著於「要講乜」,而女朋友其實有時係寧願你「唔講」。吓?即係點呀?即係叫你做囉,你想佢飲水吖嘛,拎埋杯水畀佢,佢咪覺得你真心囉。你估佢唔知「唔好理啲人」就會冇事?但當下佢嬲吖嘛,你靜靜哋聽佢講晒,好似媽咪叫BB喊出嚟咁,佢發洩完就會識諗㗎喇。加油啊巴打!

 
內容延讀:
【鄺俊宇】你的幸福不是我
【已讀不回】分左手,仲可唔可以做朋友?
YEEZY BOOST 750 LIGHT GREY GUM!ADIDAS官方公布銷售內容

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!