Blogger

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「有次,有個師兄,話識咗條鬼妹啦…」

我:「哦?」

健:「真係好搞笑,人識鬼妹,佢識鬼妹,佢就識着個又冇波又冇樣嘅。」

我:「咁呢個世界,冇話鬼妹就一定…」

健:「係,不過都叫做食鬼妹,佢梗係周圍唱㗎啦!問佢喺邊度識,佢話喺老蘭。原來係one-night stand…one-night stand都會拍到拖,哈哈哈,真係無奇不有。」

*  *  *  *  *  *

其實,有多奇?

朋友R是健身教練,媾女是他的天性,也是他的本能。大部分時間,他都在想如何征服女人。他說,任何想跟他交往的女人,樣靚身材正當然是基本,性格好不好、港不港女、要不要買Pandora都是其次,最緊要,好X。

X是甚麼?唔好扮嘢啦!

「其實,女人都有性慾的呀!」R說:「One-night stand之後,好食,咪two-night stand囉!搞搞下,就拍拖㗎啦!」但R最怕的,是不好X,但又想做女朋友的人。

「講真,講女人,我真的不缺。如果我想認真交往,我都會想,以後如果只可以找1個人開飯,也要找1餐好吃的呀!對着不好吃的,要吃十幾年,好痛苦的呀!」R堅持,在外面搵食,不好吃的,再call你,都要扮忙,不可再吃。再吃,就會給女人一些不必要的期望。

至於甚麼叫好吃的?R說:「一字記之曰:襟X。不要幾下就說要來了、要死了、要來了不能再做。當然,我也不是小孩子,一起來(高潮)這些,只是小孩子想像中的世界。但大部分時候,她們來了兩次,我也沒有來。我都想出的呀!那是不是都應該先給我出,才去睡呢?有些自己來完了,就說很累,或痛,不能搞了甚麼的,就以後不要再找我了。做愛,是兩個人的事。如果你來了就可以不用理我,我打飛機就好了。」

R說得直接明白,你覺得他是賤男嗎?他只是直率地面對自己的性慾而已。

text-健吾

內容延讀:

性戰沖繩

SM是甚麼

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.