龍心進駐小紅書轉形做「愛國KOL」?!連出3條片拎國旗開拓內地市場

流行娛樂

廣告

YouTube界的一大「話題男神」龍心,喺移居英國後就宣布淡出YouTube界,近日回港參考鍾培生的拳賽,大戰網路紅人劉馬車,最後因劉馬車被捕「no show」改成與來自台灣的拳手宗建和香港拳手曹Bee進行對決。龍心面對兩名職業級選手,打足7個回合,令人對佢印象改觀。後來龍心疑似復出,不斷拍片大講「宇宙大道理」,近日仲開埋小紅書,似乎要轉形「愛國KOL」?!
龍心 龍心進駐小紅書
龍心進駐小紅書(圖片來源:小紅書@龍心438)

龍心進駐小紅書講英文打招呼 網民:想在中國混就講國語

近日「話題男神」龍心進駐小紅書,po出3條影片,第一條係龍心係咁講英文表示「In this world only have 2 Types of people」跟住連環爆出一埋英文「Fixed mindset」「Fear Jealousy Doubt」「Growth mindset」「Brave」「Gratitude」「Decisive」最後就話自己係「Dragonheart Fixed mindset」不過呢條英文片內地網民似乎唔多受落,話聽唔明叫龍心講返中國話,仲開始質疑到底呢個係咪真.龍心「都唔知你up乜,講中國話好嗎?」「想在中國混就講國語」「No I don’t Your English are bad」「童年回憶」

龍心
(圖片來源:小紅書@龍心438)
龍心
(圖片來源:小紅書@龍心438)

龍心拎國旗無厘頭碌落山 內地網民大讚終於正常返

第2條片係龍心拎住國旗喺沙丘,然後突然自己無厘頭碌落山,龍心仲喺影片中表示「熱愛祖國」,睇嚟龍心打算開拓內地市場!好多內地網民大讚龍心做得好,係偶像,真心型「無得頂」「龍哥好野,關注你4年了」「好型呀」「終於正常返次」「活出自由,活出自我」

龍心 龍心拎住國旗喺沙丘
龍心拎住國旗喺沙丘(圖片來源:小紅書@龍心438)
龍心 龍心不明操作!
龍心不明操作!(圖片來源:小紅書@龍心438)

龍心進駐小紅書 用舊片打招呼 現龍心粉絲

呢3條係龍心的舊片,當時佢勇闖城市論壇,表示「香港朋友你哋好,我係來自美國三藩市嘅福清幫第2把交椅龍心438」估唔到小紅書都幾多網民認到龍心,仲自稱係龍心粉絲,粵語粗口都係跟龍心學返嚟,又叫龍心快啲開埋抖音!「好出色的網紅呀,快點開抖音」「當年看到這視頻就迷上龍心了」「我跟龍心學粗口的」「你粉絲全廣東的」又有網民指福清幫全寫其實係「福建青年幫助弱勢社群協會」現時龍心小紅書已經有過千的粉絲follow佢。

龍心 龍心重po昔日舊片打招呼
龍心重po昔日舊片打招呼(圖片來源:小紅書@龍心438)
龍心 龍心重po昔日舊片打招呼
龍心重po昔日舊片打招呼(圖片來源:小紅書@龍心438)

圖片來源:小紅書@龍心438