陳智燊拍片大曬48隻珍藏名錶 每隻都有故事 最緊要戴得開心!

腕錶

廣告

陳智燊與老婆宋熙年離巢之後,進軍網絡界成為KOL。社交媒體上大曬恩愛之餘,兩公婆都開設YouTube頻道:「SARAH & JASON」,不時分享日常生活。Fans對於兩人的生活都甚是好奇。

陳智燊拍片大曬48隻珍藏名錶 每隻都有故事 最緊要戴得開心!

對於名錶一向有研究的Jason陳智燊,近日在YouTube拍片分享自己收藏的48隻名錶,當中不乏耳熟能詳的品牌,包括愛彼、G-Shock、Grand Seiko、Patek Philippe等等,不少名錶Jason都可以講出其由來。咁多錶款入面都冇一隻Rolex,睇嚟Jason品味都相當之好!

陳智燊
(圖片來源:YouTube@SARAH & JASON)
陳智燊
(圖片來源:YouTube@SARAH & JASON)

呢隻價值$25萬!

其中一隻名錶由Jason展示的便是PPPatek Philippe出品的百達翡麗Nautilus 5711 ,其價值約$25萬,而入手之愛錶人士都要等上4年先可以入到手!

陳智燊 Patek Philippe出品的百達翡麗Nautilus 5711價值$25萬
Patek Philippe出品的百達翡麗Nautilus 5711價值$25萬(圖片來源:YouTubeWatchBox Reviews)
陳智燊 俾仔仔率先戴!
俾仔仔率先戴!(圖片來源:IG@chanjason_)

同老婆宋熙年情侶錶

陳智燊錫老婆都並非第一日的事,他對於自己心愛的名錶,都會特地再為老婆買多一隻做情侶錶,AP ROYAL OAK、OMEGA 007 Seamaster等等,都係兩人的情侶錶款,不時一齊戴住大曬恩愛。

陳智燊 Jason「愛妻號」會送老婆情侶錶
Jason「愛妻號」會送老婆情侶錶(圖片來源:YouTube@SARAH & JASON)
陳智燊 兩人超恩愛!
兩人超恩愛!(圖片來源:IG@chanjason_)

想做「傳家寶」

有網民問到陳智燊會否捨得將這些珍藏手錶賣走,而Jason就堅決表示自己唔會賣走手錶,而是會留住俾仔仔做「傳家寶」。另外在影片最後,Jason都展示3隻SeikoPROSPEX X3,其中一隻是自己,而其餘兩隻都指定留俾仔仔,勁錫仔仔!

陳智燊 手錶俾仔仔做傳家寶
手錶俾仔仔做傳家寶(圖片來源:IG@chanjason_)
陳智燊
(圖片來源:IG@rahrahsong)

圖片來源:IG@rahrahson,IG@chanjason_,YouTube@SARAH & JASON