關智斌新節目分享名錶收藏(有片) 聞翻倍升值即嘆:早知買夠廿隻!

腕錶

廣告

一向對各樣投資都感興趣的關智斌(Kenny)繼「Chef Kenny」後,全新網上節目《斌菲特訓班》於5月30日首播,Kenny表示節目名稱是向有「股神」之稱的巴菲特致敬,希望觀眾看過節目後,都會邁向巴菲特的成功之路,每集節目會請來不同範籌的專業人士分享收藏品,又會教授如何保值及增值、同時齊齊研究投資心得等,Kenny表示:「呢個節目裏面將會教我點樣理財,希望可以經過呢個系列之後,我真係可以發達。」。

關智斌新節目分享名錶收藏(有片) 聞翻倍升值即嘆:早知買夠廿隻!

首集關智斌就請到鐘錶界KOL Ko Sir,去介紹「男士恩物」-手錶,今次Kenny就帶了兩隻自己的私家錶來到現場,希望Ko Sir去為手錶估值。第一隻為Rolex出品的GMT Master II 40mm「Batman」,Ko Sir都指目前價格已經去到「十幾萬」,Kenny聞言都大感驚訝。隨後,他又再介紹另一隻手錶,同樣是Rolex的Submariner 40mm綠圈,Kenny直言「呢隻係我人生擁有嘅第一隻錶,我自己買嘅。我出咗道冇耐,跟住想買嘢獎勵吓自己,我都唔知點解會買呢隻錶,我係05、06年買。」Kenny透露當年買入價是三萬多,又好奇現在的價位,Ko Sir謂跟他剛才那隻差不多,Kenny雙眼頓時瞪得極大,「又十幾萬呀呢隻?!」並笑言:「身家又暴漲咗啦!嘩!早知嗰陣時買夠廿隻啦。」

關智斌
(圖片來源:影片截圖)
關智斌 第一隻Kenny帶來的錶為GMT
第一隻Kenny帶來的錶為GMT(圖片來源:影片截圖)
關智斌 聽到Kenny都嚇一跳!
聽到Kenny都嚇一跳!(圖片來源:影片截圖)
關智斌 第二隻則為Submariner
第二隻則為Submariner(圖片來源:影片截圖)
關智斌 佢都笑稱:早知買夠廿隻
佢都笑稱:早知買夠廿隻(圖片來源:影片截圖)

無私分享靚錶

然後Ko Sir就分享個人珍藏,他指如果要新手入坑的話,第一隻是Rolex Explorer都是相當不錯的選擇,價錢相宜,就連木村拓哉都戴過!之後Ko Sir都分享了其他幾隻錶,包括是初代的綠圈Submariner,Daytona,帝陀的「蒙地卡羅」等等,隻隻都有相當高的收藏價值!當中帝陀的「蒙地卡羅」現時更是價值大約$20萬,升值差不多為10倍。

新銳品牌H.Moser

Ko Sir更分享個人在近年熱愛的新銳品牌H.Moser,外表酷似Apple Watch,在手錶的正面更有一個同Apple loading畫面酷似的圖案。而製作該手錶的老闆亦是希望致敬Apple Watch的同時,能夠帶給用家感受到其鐘錶的工藝,售價為$29,500美金,Kenny聽到之後都立即嚇一跳,冇諗過咁貴!

關智斌
(圖片來源:影片截圖)
關智斌
(圖片來源:影片截圖)

保養手錶重點

最後Ko Sir都教路了手錶的保養兩式,他指一些自動上鏈的錶盒其實是「多此一舉」,而最佳的保存地方其實是銀行的保險箱,其濕度同溫度都控制得相當比較高。Ko Sir提點亦要將手錶避免放在電子產品附近,因為如果手錶「受磁」後,有機會影響了手錶的精準度。

關智斌
(圖片來源:影片截圖)
關智斌
(圖片來源:影片截圖)

即睇片!

有香港買勞力士攻略嗎?

ROLEX既是身份的象徵同時亦能保值,若然是新手初哥,最好就在購買前必讀香港買勞力士攻略。心思思唔知買咩款好?立即參考Rolex Daytona五大最受歡迎款式/Rolex保值款。想隻Rolex保持得「靚靚仔仔」的話,即學8招勞力士保養方法

買二手勞力士有甚麼需要注意?

買二手錶最怕就是買列假貨,7大要點教你分辨真假Rolex。要買不一定要去二手錶店,以下3大世界二手錶網店推薦,都是信譽良好的二手名錶網站,讓你較低機會買到假錶外,還可知道市場價格、二手市況等!注意,勞力士推新制「二不策略」,規定經銷商(AD)不可以以超過該手錶的公價去售賣,因此若發現超出定價切勿購買!

圖片來源:影片截圖