網民:點解多咗咁多港女學人紋身? 被反擊香港人真係好封閉

紋身穿環

廣告

近10年紋身風氣興起,大眾對紋身的接受程度增加,紋身已經不只是男人的玩意,有網民發起帖文指:「其實點解多咗女人會紋身?」不解當中的意義,為何要傷害自己。不過樓主被眾多網民圍插思想封閉!

女人有紋身大扣分?

有網民發起帖文「其實點解多咗女人會紋身?」為題,分析以前紋身的女人多數以「食煙MK妹」為主,通常特徵是整個手臂都是圖案。不過近年在街上發現愈來愈多女人紋身,但樣貌都很斯文不像MK妹,而且更有年輕化跡象。樓主不解為什麼後生女要紋身傷害自己,一邊做美容脫毛讓皮膚白滑,一邊紋身傷害皮膚。更明言自己可能比較守舊,認為有紋身的女有陣俗氣。有少量網民力撐樓主,認為女人沒有紋身才是最美,並指有紋身的女人大扣分!

紋身
(圖片來源:《太平紋身店》 劇照)
紋身
(圖片來源:《太平紋身店》 劇照)

大量網民反擊:香港人真係好封閉

不過對於此帖文劣評多於好評,大部分網民思想較開放,認為紋身不影響別人,「唔鍾意咪唔好望囉」、「因為多咗人知道人生係為咗自己爽唔係為咗人哋爽」、「香港人真係好封閉」、「咪就係個社會太多你呢啲食古不化嘅人,先令到好多公司仲未接受到員工有紋身」。

紋身
(圖片來源:IG@donghwa_tattoo)
紋身
(圖片來源:[email protected]

網民列出現時女人對紋身接受程度增加的原因。大部分人都是紋一些對自己人生有意義的事作為一個紀錄、紀念、甚至提醒,例如父母、仔女的名字,人生銘記金句、獎項等。不過同樣有一班人覺得現今紋身未必需要意義,自己覺得靚就得。看起來會更文青、Sexy或有性格。

紋身 太妍紋身
太妍紋身(圖片來源:IG@taeyeon_ss)
紋身
(圖片來源:IG@soltattoo)
紋身
(圖片來源:[email protected]

關鍵詞
紋身
撰文:艾菲圖片來源:《太平紋身店》 劇照、IG@donghwa_tattoo、[email protected]、IG@taeyeon_ss、IG@soltattoo