adidas outdoor 多多水都受得起

運動

廣告

夏天,為大地帶嚟雨水。
如果要疏導雨水,我哋需要暢通嘅裝備。但大家好容易遇到求其嘅裝備、不負責任嘅設計同冇料到物料,淤塞裝備就會為我哋雙腳帶嚟煩惱。裝備暢通,有adidas幫手,一定會成功。

text-譚大偉(ig:taiwaitam) photo-Hin

最啱口味
記住,夏天除咗雨水,重會為大家帶嚟美腿同美女或美男子,所以保持雙腳乾爽,真係好重要,如果你進行緊outdoor活動,見到美女或靚仔,但腳濕濕,咁就扣10分啦!所以可以幫你保持乾爽嘅鞋,一定唔慳得。
全新CLIMACOOL JAWPAW一向都係我嘅選擇,簡單設計,啱晒我less is more嘅品味,今年加咗條魔術搭單,將前幾代包腳度不足嘅問題解決晒,鞋底用咗TRAXION物料,幾濕都可以狠狠地咬地,唔驚跣腳出醜。

山路講防水
行山最緊要對鞋着得舒服,AX2 GTX由鞋形設計到用料嘅目的,都係要令用家享受舒適感。EVA中底作緩震,鞋底TRAXION咬地耐用,腳弓位升高可以減少雙腳因行太耐而出現腳痛,最重要有GORE-TEX防水,你雙腳又點會濕呢?
另外,重有輕量版SPORTS HIKER ,設計上大至相同,不過鞋面就用咗網布,透氣度更高,不過保護性低啲,自己揀啱入手啦!

關鍵詞
adidasoutdoor