【2018世界盃 英雄人物】貪靚C朗點解一個紋身都無?背後原因原來係…

運動

廣告

萬人迷C朗拿度在2018世界盃分組賽第一場發光發亮表現搶眼,射球嘅英姿真係驚艷全世界!不過大家又有無發現,好多足球員都喜歡紋身,但點解貪靚嘅C朗就一個紋身都無呢?原來是因為一個美麗的原因。

撰文:Homan、 Kitson| 圖片來源:網上圖片

【2018世界盃】貪靚C朗點解一個紋身都無?

不少球星如伊巴、尼馬、美斯等身上都有不少紋身,例如下圖就可見美斯的左腳是一個大大的紋身了。但為何一向出名注重外表,每場比賽都要set靚個頭的C朗身上竟然一個紋身都冇呢?

拒絕紋身為了捐血

原來C朗拿度是一個喜歡慈善活動的人,捐錢起學校、探訪醫院小朋友等等不在話下,而C朗沒有紋身的原因是為了可以定期捐血。這是C朗由細到大養成的習慣,而由於紋身有感染血液傳染病的風險,為了血液安全,所以規定紋身一年內是不能捐血的。而C朗為了可以保持定期捐血的習慣,所以堅決不紋身!