香港MVP陳德恩 打出名堂8件事

運動

廣告

要數近日籃球界最熱門話題,其中一樣一定係NIKE 「打出名堂」 2015,經歷幾個月嘅艱苦訓練同比賽選拔,「打出名堂」總決賽終於喺上海江灣體育中心嘅「終極鬥場」落下帷幕。捱過重重障礙嘅全國12強同來自北京嘅黑豹籃球隊進行最終決戰,而我哋香港嘅本土代表,本次活動中年齡最大嘅陳德恩,更加成為其中1位贏得MVP(最有價值球員)稱號嘅球員。 追夢之旅告一段落,「HKBIRDMAN」陳德恩成功打出名堂,無人不曉,咁到底打出名堂嘅過程係點?打出名堂之後嘅人生又會係點?一齊睇下MVP陳德恩關於打出名堂嘅8件事。

text – Lok(ig:loklokb1021) photo –Jacy

1. 而家全香港都知你叫「BIRDMAN」,真係打出名堂,到底點解你叫「BIRDMAN」?

「紋身,因為NBA有位全身紋身嘅球員Chris Anderson(圖)外號『BIRDMAN』,而香港籃球界好少人好似我咁有咁多紋身,所以身邊嘅人見到我自然會聯想起Chris Anderson,慢慢就開始叫我『BIRDMAN』。其實自己都有受佢嘅影響,落力練習防守,同埋欣賞佢喺場上嗰種拼勁。」

2.活動中見過幾位NBA球星,有咩感覺?

「先講Kobe,Kobe係個好注重細節嘅人,佢要每個訓練、每個動作都好準確,呢種態度好值得學習。LeBron就係我偶像,之前都見過,但以球員身分見佢就係第1次,感受到佢嘅霸氣,企佢後面嗰種壓迫感成世人都會記得。Paul George俾我嘅感覺反而好玩得,同佢嚴肅嘅外表好唔同,好friendly。」

3.「打出名堂」之中邊位成員最受歡迎?

「我覺得係Alan(林陸偉),佢係個開心果,好玩得,大家圍住佢嘅時候全部都係笑聲,帶俾大家好多正能量,所以佢離開時,好多人都好唔捨得。」

4.「打出名堂」之中,最難捱係乜?

「其實成個旅程對我嚟講都好艱辛,因為每個人都想表現自己,好多時都盡量爭取機會展示個人技術,少傳波。但我反而係屬於團隊為先嘅球員,我會分波、做單擋,但始終冇波在手冇機會去表現自己,覺得自己好被動、好難捱。點知選入10強之後教練同我講,我做嘅嘢所有人都睇到,即刻明白所有嘢都冇做錯。」


內容延讀:

JORDAN BRAND TAKE FLIGHT INVITATIONAL 香港籃球可以大搞喎!

【跑友必睇】NIKE RUN CLUB 大中華全面升級

5.「打出名堂」之中,最難忘係乜?

「最難忘一定係LeBron頒件衫俾我(『打出名堂』第6集,圖),當時心入面已經預咗3個香港代表都會出局,只得1個晉級,但真係冇諗過係自己,個spotlight一打落嚟我對眼係白哂,跟住LeBron就好似個黑影由白光入面行出嚟頒件衫俾我,由偶像手上接過件衫,嗰刻真係真情流露咁喊咗出嚟,難忘係因為嗰刻真係覺得咁耐嘅努力係冇白費,係個肯定。」

6. 「打出名堂」之中,最後悔係乜?

「以團隊嚟講,我覺得自己未能夠推到Alan(林陸偉)入10強係個遺憾,唔多唔少我都有責任,我覺得自己push得佢唔夠,球場上嘅表現我幫唔到佢,佢嘅態度可以再調整得好啲,但我嗰刻冇做到,有啲後悔。」

7. 會唔會因為「打出名堂」而紋一個身?

「會,其實我個籃球夢已經好完滿,過程中已經打算紋『打出名堂』嘅logo,而家就決定加埋『MVP』3個字,呢個應該會係我人生第1個彩色紋身,就好似我嘅籃球故事一樣,今次為我張白紙畫上色彩。」

8.「打出名堂」之後嘅人生係點?

「『打出名堂』對年輕人嚟講可能係個跳板,但我唔年輕,對我嚟講,我唔會好執着去向職業籃球發展,當然有機會就一定會考慮,但冇嘅話,我都一樣會打業餘籃球。反而我想將我學到嘅態度放喺紋身上,因為我覺得呢份態度放喺唔同範疇都有用,我亦都可以喺紋身界打出自己嘅名堂。」


內容延讀:

JORDAN BRAND TAKE FLIGHT INVITATIONAL 香港籃球可以大搞喎!

【跑友必睇】NIKE RUN CLUB 大中華全面升級

There are 2 comments

Add yours

Comments are closed.