主辦方Tatler主席回應事件:有要求美斯做嘢回應球迷,但無功而回

運動

廣告

國際邁阿密正在大搞巡迴表演賽,昨日嚟到香港站進行「Tatler XFEST: 香港隊 vs 國際邁阿密」表演賽時,因人氣最高的美斯及蘇亞雷斯無上場引起極大的爭議。其後政府、主辦方Tatler相繼發聲明,表示都感到極度失望,而文化體育及旅遊局局長楊潤雄和體育專員黃德森今日(5日)中午就事件亦舉行記者會,要求主辦方出嚟回應事件。主辦方Tatler於晚上6時終於舉行記者會回應。

Tatler主席表示有協議會出場 最後決定撤回資助

主辦方Tatler主席晚上6時舉行記者會回應事件,差不多6時10幾現身,表示Tatler同國際邁阿密CF的協議中,隊中球星包括美斯(Lionel Messi)、佐迪艾巴(Jordi Alba)、沙治奧布斯基斯(Sergio Busquets)以及其他於比賽前加入球隊的著名球員(如蘇亞雷斯( Luis Suárez)),寫到明球員除非受傷,如果唔係都會上場作賽。喺週日,名單中人氣球員美斯及蘇亞雷斯均列入後補名單中,令佢相信2人會出賽,但賽時上半場知道美斯及蘇亞雷斯無出場後,已立即通知政府,並要求美斯發表講話,但無功而回。最後佢表示就事件決定撤回M 品牌、申請1,600萬元政府資助。

Tatler 主辦方Tatler主席Michel Lamunière晚上6時舉行記者會回應事件
主辦方Tatler主席Michel Lamunière晚上6時舉行記者會回應事件(圖片來源:直播截圖)

網民唔收貨:講咗等於無講

對於Tatler主席一起初遲遲未現身,唔少網民都笑言係咪連主席都no show,又表示聽完個記召後好似無聽,結果都係將責任推返俾球隊「​世紀大騙局」「呢鋪擺明割香港韭菜」「讀完稿 就收工」「​TATLER :而家我連錢都唔要 你吹得我漲?」「水魚之都」「​責任全在美方(球隊)」「講咗等於無講」「加埋賺咗成億」

Tatler
(圖片來源:ig@intermiamicf)

楊潤雄、黃德森記者會:下半場應承咗會出場

文化體育及旅遊局局長楊潤雄和體育專員黃德森今日(5日)都有就事件舉行記者會,表示主辦方一直承認美斯會落場,就算上半場無,下半場都答應了會出場,一直有同主辦方緊密聯絡,最後完場前10分鐘確認美斯因為受傷不能出場後,都有要求主辦方作出補救的措施,希望主辦方繼續同球隊溝通。局長認為主辦方要出來解釋,美斯受傷的程度係咪去到唔容許佢落場?被問到局長係咪卸膊時,局長就指佢哋有做足本份,與球隊溝通係主辦方的責任。唔少網民都形容今次記者會係「​乾淨利落記招」,將全部責任歸咎主辦方。

Tatler 美斯
(圖片來源:直播截圖)

圖片來源:直播截圖、ig@intermiamicf