【藍橘子】《過完年,係清潔工人嘅惡夢!》

熱話

廣告

 【藍橘子】《過完年,係清潔工人嘅惡夢!》
新年對好多人嚟講都係喜慶節日。大人打麻雀、行花市、睇煙花(今年無),細路又有得逗利是(如果無被父母沒收的話)。
但係對某啲人嚟講,新年係一個惡夢。例如…負責清潔街道嘅清潔工人。
每年新年,垃圾堆填區都會收到好多「慶節禮物」。大家可以細想一下,新年製造咗幾多垃圾?

拜年送禮要用花紙,花紙拆完就丟,新年禮品嘅曲奇、餅乾、糖果、瓜子食唔晒又丟。
利是封,每年銀行都一定派一大疊畀你,但好多人都鍾意自己買,結果啲利是封擺到過完年又丟。
當然啦,拆完利是唔通仲留住個利是封咩,你在意嘅只係裡面嘅錢。於是,又為地球製造多一件垃圾。

可能你會覺得,一年一次嘅喜慶節日,無需要計較咁多,至多平時環保啲,唔通送禮唔用花紙包裝咩!

但係,每年逼到可以水洩不通嘅年宵,好多人就算唔買花都會入去行個大運。
不過,年宵過後永遠都留低一大堆垃圾,除咗戳完魚蛋嘅器皿,仲有好多賣唔完嘅花、精品、氣球…

因為香港寸金尺土,將貨品丟棄嘅成本,比起租貨倉儲存更加平,對好多大學生嚟講,年宵係一個圓創業夢嘅地方。
當佢哋新年後再經過年宵場地,又變回一個清潔嘅足球場。但辛苦清潔工人,通宵喺場地打掃,收拾賣完即棄嘅商品。
最後想講,真係唔好再畀小朋友玩「撈金魚」喇!(香港食環署已禁止,但仍有地方可以玩)
小金魚完全唔值錢,所以攤販只當金魚係商品。
因為養活金魚係成本,所以好多攤販都唔會放氧氣、餵魚糧、換水,小金魚餓死就直接換另一批。

家長應該藉呢個機會教識小朋友愛惜生命,而唔係「畀佢玩吓,反正小朋友唔識呢啲嘢」
人類的喜慶日子,往往都係環境嘅受難日。很多人覺得因為一年一次沒所謂,呢幾日清潔工有雙倍薪水!辛苦啲都好應該啫!
或者,「一年一次」這個詞,只是我們放寬道德意識嘅藉口。至少我唔介意收禮物無花紙,利是封都可以慳番…
 

內容延讀:
【藍橘子】《當老豆視你為男人咁去傾偈,代表你真的長大了》
>>>LIKE我們fb<<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!