YEEZY BOOST 350有機買到了!機械人殺手END. Launches

波鞋

廣告

波鞋炒風熾熱,但並非每個人都可以一齊炒,同iPhone一樣,具財力的炒家都會請程式人員寫「機械人(BOT)」於各式online store上極速買鞋,正常人想靠自己一雙手買到真的難過登天,為改變這個劣質波鞋生態文化,世界級的online store END. Clothing就首創專為打擊機械人「END. Launches」,而今週就有YEEZY BOOST 350供大家「測試」系統!

text – Jer(ig:jeraldli)

再搶YEEZY BOOST 350

為推廣此前所未有、破天荒的炒鞋…呀,係買鞋系統,END.就re-launch不少熱搶波鞋如Sock Dart、Air Jordan等,而明天(香港時間4月7日8pm)就有鞋王YEEZY BOOST 350的Moon Rock及Pirate Black兩色,我自己就已經登記了,你慢慢諗,不過我之前都玩過幾次,失敗告終。

未連運費各$205(約$1,590)

另外比YEEZY BOOST 350早幾小時(4月7日5pm)就有NIKE×RICCARDO TISCI DUNK LUX HI RT未連運費$309(約$2,400)

 

顧客需預先從到「END. Launches」網站登記所想購買的限量鞋款、尺碼及運送地址,到波鞋正式開售一刻,END.就會電郵一個網址到登記電郵中讓顧客check out(限時5分鐘),雖然到頭來都係要鬥快,但對手是換做地球人之後感覺即時公平。

 

about Kanye West

Kanye Omari West (born June 8, 1977) is an American hip hop recording artist, songwriter, record producer, fashion designer, andentrepreneur. He is among the most commercially successful and acclaimed musicians of the 21st centuryattracting both praise and criticism for his work and outspoken public persona.

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!