New Balance大南街展覽Grey Day 2021 展出限定版574及 57/40

波鞋

廣告

New Balance多年內於波鞋界歷久不衰,深受波鞋友愛戴。而NB一年一度Grey Day盛典選擇於大南街藝文複合店openground舉行,今次邀請三個藝術創作單位,透過音樂、光影裝置、聲音、動畫、現場DJ Liveset、即場抽閃卡、限定咖啡特飲以及限定Boxset將New Balance嘅灰色魅力一一呈現,絕對啱晒一眾波鞋友朝聖。而另一最強賣點係展覽上會展出574 及 57/40 Grey Day限定版真身,當然要現場欣賞下實物。

撰文:Easy|攝影:Easy|部分圖片來源:New Balance

New Balance大南街展覽Grey Day 2021

New Balance Grey Day 2021 主展覽題,今年與openground合作,邀請唔同創作單位參與,包括Milkxhake (平面、包裝設計)、Alexmalism (聲音創作)、Charlene Man 萬蒨衡 (動態插畫)、Dimension Plus (新媒體創作) 透過光、影、聲、畫裝置以及限量Cassette Boxset去表現不同灰色。此外,同場仲有重磅級音樂推手黃志淙以 Grey Day 概念選出“Chi Chung’s Playlist“ 現場播放歌單,絕對係一次完美嘅五感享受。

音樂推手黃志淙
音樂推手黃志淙
Dimension Plus (新媒體創作)
Dimension Plus (新媒體創作)

會場必睇賣點

 

限定版574及 57/40

574 及 57/40 Grey Day限定版
574 及 57/40 Grey Day限定版
鞋款於5月15日發售,而於展覽內購買是次新作,可獲得別注Box Set,有卡式帶及閃卡。
鞋款於5月15日發售,而於展覽內購買是次新作,可獲得別注Box Set,有卡式帶及閃卡。

 

New Balance Grey Day 展覽
日期:2021 年 5 月 1 日至 5 月 16 日
時間:12:00 – 19:00 ( Mon off )
地點:openground – 深水埗大南街 198 號

 

同場加映

香港新晉銀器隱世小店Boulevard 專賣印第安風日牌STUDIO T&Y、機車風品牌13 LUCKY MONKEY

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!