AirMax95 20週年 X 20小故事 一週回顧懶人包

波鞋

廣告

那些年、那些事⋯經過某地方看見某物件,總會勾起念念不忘嘅記憶。

20年前AirMax95曾經令那個時代的你和我瘋狂,1對波鞋背後,總埋藏好多人耿耿於懷嘅小故事。
今年係AirMax95 20週年,我哋特別搵嚟20位唔同界別嘅人,同大家分享佢哋嘅小故事。

一齊回顧本週5位鞋痴嘅同時,不如估吓下星期係邊5位?
你念念不忘嘅故事又會係⋯⋯?

http://www.youtube.com/watch?v=dLxtUvnXp0w

http://www.youtube.com/watch?v=_umR8aNCUmg

http://www.youtube.com/watch?v=lNfekH1ZLqk

http://www.youtube.com/watch?v=rX2OipxAWUs

http://www.youtube.com/watch?v=mdu6jcYOX4c
內容延讀

關於AIR MAX 95你知道唔知道的10件事!連木村拓哉都着用!

NIKE AIR MAX 95 20週年 新舊復刻+達人訪問

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 3 comments

Add yours

Comments are closed.