adidas NMD OG你搶不到?鞋迷惡搞才是王道

波鞋

廣告

近期全城瘋搶adidas NMD,雖然一次過推出十多種配色,但依然極速sold out,小編動用了全家5個金會員亦抽不到,即使很多人說外國「大貨」,但亦陸續轉為斷碼到現在完全消失,可想而知幾難入手,相信唔少潮人同我一樣命運而深深不忿,因此就動動腦筋、發揮創意自製一雙adidas NMD OG(因為好多鞋迷覺得adidas NMD OG原祖色才是王道)自我滿足,好笑得來也算是一種慰藉吧!

text – Jer (ig: jeraldli)

網民創意DIY版adidas NMD OG奇賞

最常見的「custom」版本,在現有的黑色鞋上貼上紅、藍膠紙。

最落本之作,雖然都係用膠紙,但個base就用Ultra Boost,舒適度隨時贏原版NMD。

上一批NMD當中以白色PrimeKnit版本最多人like,這款以Superstar為基調的DIY版物主應該就係抽唔中,最搞笑的地方是他用了生果刀的刀鞘模仿紅色穩定片的紋理。

單單以外觀而言,發泡膠的確同adidas NMD OG有9成似,創意度最高。

內容延讀:

震撼全球「撈迷」!BASELWORLD 2016全新ROLEX DAYTONA面世

5隻買了便無憾的ROLEX

又係玩刀鞘,但就多了一「剔」。

同樣以舒適見稱的New Balance,跟adidas NMD OG Boost比較誰會更舒服?

連後面的小動物亦不屑一顧的adidas NMD OG「作品」。

在「穩定片」上寫上「D.TMD」及「TMD」,除了食Dr.Martens的音外,亦表達了創作者落空的忿怒。

全場最慳水慳力之作無誤。

連架車都變成NMD仕樣,惡啊!

內容延讀:

震撼全球「撈迷」!BASELWORLD 2016全新ROLEX DAYTONA面世

5隻買了便無憾的ROLEX

型到不能吧!BASELWORLD 2016 TUDOR 3大斧頭幫

19款 ADIDAS NMD 新色入手方法全公開

價格、機殼流出 率先爆3月21日Apple堅有新iPhone

abiut NMD

adidas NMD is a new sneaker style by adidas that features footwear that combines old design concepts with new technology, particularly Primeknit and Boost cushioning. It first launched in December 2015 with the adidas NMD Runner PK. 14 different colorways of the adidas NMD R1 and a few adidas NMD Chukkas released on March 17th, 2016. Read below for more information.

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!