過年前買又好情人節送都好 5對女生必愛最新波鞋

波鞋

廣告

這幾天男人好煩,女朋友未想好入手那對新波鞋過年(望住你個鞋櫃有萬九幾對靚AJ、adi,佢重慶!XDD),你又未想好情人節送什麼給女友?得!今日剛公布2月6日會推出全新AJ12代,隻色真係逢女必冧,出手吧,男友號!

text – stanley (ig:stanleyeahhh) photo – 網上圖片

5對女生愛色鞋 AJ12最搶眼

1.Air Jordan 12 Pink $999

已知今年AJ12會有很多靚色推出,如黑紅Bred Flu Game,估不到突然殺出這對粉紅色!說實話隻pink一點都不姣,配上白色鞋身恰到好處,拜年穿上利是都多一點,情人節送又應景,小編想不到不買的理由!

Nike online store有售(2月6日有售)

 

內容延讀:

維園年宵開檔率先睇10樣必買

麥玲玲× Monchhichi 12生肖猴年財運 – 肖猴、肖雞

2.adidas全白羊毛Ultra Boost 約$1,499

這對Ultra Boost日前率先於台灣發售,全白配色不用我多說都知有幾觀迎!今次用上羊毛物料製,感覺冬日,襯上紅色冬裝拜年份外潮爆!

(香港暫未有售,可試於波鞋kickz-Lab facebook group找找)

3.adidas NMD 炒價約$4,000

近日adidas NMD真的紅到不得了,炒價由上月頭$2,500急上至最新$4,000都有成交,過晒火位!沒辦法,除明星效應、產量少外,女生穿NMD又確實好看,連周秀娜早幾天都在ig大晒NMD,男友們,對女友好點,平時你都買得多了,新年給她一對勁鞋,可能是你全年入鞋通行證呢!XDD

4/5.靚紫色Nike Fleece Sock Dart/Air Moc 售價待定

又是剛剛發佈,首對用上Fleece料製造的Sock Dart,小編也很感興趣,紫色又很配女生呢~,試想想,一對穿短褲/裙的長腿襯上倍這對Sock Dart(即上圖),靚到呢~另一對Air Moc款式夠經典,如果你女友平常愛山系打扮,就非常合襯啊!明天(2月4日)發售,請早!(2月4日有售)

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!