關西攻略杜如風 教買Converse攻略

波鞋

廣告

第1集《關西攻略》,關西攻略杜如風就帶大家走到梅田區ABC-MART的旗艦店ABC-MART Grand Stage掃鞋,自認鞋控的杜如風就教大家點分Converse日本版同海外版的分別,杜如風提到的日本版要賣10,000yen(約港幣$698),究竟係「日本造」咪咁值得比貴一倍,同埋日本版係咁分,即睇。又原來,又係佢着用…

text – England photo – MyTV、網上圖片

關西攻略杜如風教日版Cons分別

杜如風所提到的「外國造」普通版,日本賣4,800yen(約港幣$334),內籠寫住緬甸製造。
至於杜如風提到日本造版本

其實要分兩個版本好簡單,日本造的,鞋踭大大隻字寫住「MADE IN JAPAN」的,就驗明正身,使乜咁複雜……

看相中可看到,普通版的鞋頭肥大一點,而日本版就細細尖尖的,另外,日本版的鞋底比起上來厚好多,自然亦舒適又襟着得多。

杜如風都話日本版比較有型,我都覺得係!

原來又係余文樂着開,更是19703星版,唔識?下頁有介紹。

 

ABR MART Grand Stage 梅田店
〒530-0013 大阪府大阪市北区茶屋町1-27
06-6377-5690  11:00~21:00

 

內容延讀︰

關西攻略杜如風 必着THE NORTH FACE潮流紫標

大阪環球影城 One Piece、龍珠、死亡筆記3大動漫熱爆進駐

終極日本版

提到近年的終極的Converse的話,就要數CONVERSE ADDICT系列。此系列都是日本方面生產。至於要分辨CONVERSE ADDICT版本好簡單,鞋底是用上意大利vibram耐磨鞋底,所以鞋底中間會有個黃色章,超易認。

至於香港想買優質Converse,其實可以幫襯Converse 1970s系列,即是余生着用款,同樣是厚鞋底,尖鞋頭。$639

記得認住3星鞋章先至係正宗!

SUPREME ALI、BETTY、MOTION LOGO即睇!3大不能不買潮TEE

Converse Chuck Taylor 1970s Ox Vintage $599

芥辣黃鞋踭都係3星

至於今季粉色系列當道下,這對粉紅色Converse Chuck Taylor 1970s Hi Vintage 就變成大熱款,不過香港並未引入,自行去online store搵下啦!

 

Converse 旺角朗豪坊8樓05-08店鋪 3514 9319

內容延讀︰

關西攻略杜如風 必着THE NORTH FACE潮流紫標

大阪環球影城 One Piece、龍珠、死亡筆記3大動漫熱爆進駐

杜如風搭上余文樂 情侶檔撐日本神級銀牌Goro’s

Le Creuset花形鍋 灣仔新店率先開賣 母親節禮物首選

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!