Supreme × AJ5專門店表示冇得賣!跟Jordan買聯乘tee好過

波鞋

廣告

又是Jordan Brand 30週年重頭,說了都有幾個月,Supreme × Air Jordan 5如無意外應該於今個月尾(30/10)公開發售。怎樣賣?我估班炒/用都要在Supreme本店門口訓街幾日先可以有機買到。

不過,今日美國Supreme店突然貼出告示,說明此鞋不會在店鋪發售,即是說,應會在Supreme online store、外國著名板店,同埋Jordan Store等發售,唉,如果香港Nike有得上網登記抽就好了,發個夢都好吧!

又不過,原來除了鞋外,今次聯乘還有tee發售,佐敦都有着住潮撐,照片由著名攝影師Terry Richardson操刀,一貫硬生生閃燈影法,簡單得來有型,我真心覺得,件tee靚過set鞋20倍啦大概!

text – singh

Supreme × Jordan tee 經典過box

經典Jumpman logo加玩Jordan字款的Supreme字,簡單,到題,肯定會成為Supreme經典tee款之一!

香港又冇?教你上網買Air Jordan 1 OG北卡神色

Supreme紐約店今日突然貼出通告,叫你班炒家咪排,咪整臭條街!

3隻色來說我覺得Bred黑紅最靚,迷彩真心覺得冇眼睇!

經典5代透明鞋底慘出Supreme logo,真係唔捨得着落地踩黑!

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There is 1 comment

Add yours
  1. 新Monday / 3招教你官網入手 Supreme AJ5

    […] 本年度最強聯乘波鞋,一定是Supreme AJ5,最強乘最強已贏晒!而昨晚(16/10)凌晨3:00,Supreme官方終於公布發售日期及地點,上星期美國Supreme鋪面已貼出不會發售,所以門市發售只有倫敦(16/10)及日本(17/10),不在當地還有辦法的,就是美國Supreme online亦於今日(16/10)發售(而且美國定價一定最平),但出名不寄海外、付不到錢、只能上附近地區官網等問題突突破?以下3招傳授給你。 […]


Comments are closed.