NIKE #打出名堂 夢想無盡

波鞋

廣告

我諗每個打籃球嘅人都一樣,曾幾何時,我哋對籃球都有1個憧憬、夢想,就係他朝有日能夠「打出名堂」,無論職業聯賽又好,業餘聯賽又好,那怕只有一刻,都希望能夠成為主角,贏得歡呼、喝采及勝利,不過呢啲夢想統統隨住我哋年歲增長、投身社會而被忘記。一年一度嘅NIKE「打出名堂」籃球盛事,外行人真係識條鐵,但我就睇到一個個尚未放棄嘅籃球夢,真正熱愛籃球嘅故事。今年香港有4位本土代表入圍,由佢哋講「 #打出名堂 」,夠唔夠說服力?

text – Lok(ig:loklokb1021) photo – Billy、Hinnn

林陸偉 致已離開的陳教練

年紀只有18歲,街場出身嘅佢本來就對自己信心不大,認為自己冇咩籃球天分,不過佢遇到生命中嘅恩師陳教練,喺陳教練鼓勵下,林陸偉不斷成長,亦捱過嚴重傷患,陳教練更抽時間為佢進行特訓,重贏得THE NIKE FRANCHISE 3對3籃球賽。正當距離夢想邁進一步之際,陳教練卻於幾個月前突然離世,一度令林陸偉失去鬥心。不過今次佢自己諗通咗,明白到佢要繼續向住目標奮鬥,打出名堂,咁先係紀念陳教練嘅最好方式,將勝利同榮耀獻俾陳教練就係佢嘅動力。

KYRIE 1 LMTD EP $849

KYRIE 1備有「EXTRA DURABLE RUBBER(XDR)」配置,非常耐磨,特別適合打街場時着用,而「打出名堂」版KYRIE 1就以黑底撞上黃色,效果鮮明。

打出名堂 2015:第四集 曼巴來襲下一輪的淘汰即將展開,24位選手如何在團隊的光環下繼續表現自己?置身升級版的黑曼巴球場中,他們又怎樣熬過Kobe Bryant的考驗? #打出名堂 2015 第四集,於興奮與壓力下繼續同潛能鬥過!即到 gonike.me/risehk ,收看更多打出名堂的故事!

Posted by Nike Basketball Hong Kong on 2015年8月11日

陳德恩 30歲前要飛一次的鳥人

陳德恩,別名「HKBIRDMAN」,我諗除咗因為佢同NBA球星安達臣(花名BIRDMAN)一樣全身紋身外,重因為佢係1位30歲前想飛1次嘅「鳥人」。作為1名職業紋身師,喺亞洲社會基本上都會被人標籤,覺得唔係好人,更加唔好講咩夢想。但陳德恩選擇以行動回答,佢認定30歲係人生1個要安定落嚟嘅關口,所以好想喺30歲前為自己嘅籃球夢添上色彩,上年參加「打出名堂」失敗,今年再試,終於成功獲選踏上夢想舞台。「對事情百分之百投入」係佢座右銘,用行動「打出名堂」,令自己無悔。

NIKE ZM KOBE VENOMENON 5 LMTD EP $949

「打出名堂」版KOBE VENOMENON 5用咗全紅打造,切合「黑曼巴」KOBE嘅血性,而KOBE VENOMENON就係1款結合柔軟度同靈敏度嘅鞋款,啱晒打法靈活嘅變向型球員。


內容延讀

AIRMAX95 20週年 X 20小故事 第一週回顧懶人包

關於AIR MAX 95你知道唔知道的10件事!連木村拓哉都着用!

陳翊駒 擺脫哥哥縮影

陳翊麟,花名「占士」,香港甲一籃球員,效力於南華籃球隊,同時為香港籃球代表隊隊員,但今日要講嘅唔係佢,而係佢細佬,陳翊駒。陳翊駒同哥哥一樣熱愛籃球,過往學校冇正式籃球訓練,都係靠哥哥教授或者自學,先可以練習籃球技巧。不過有個著名籃球員哥哥亦都有壞處,就係經常活喺哥哥陰影之下,我諗佢係真真正正最想打出自己名堂嘅人,話俾人知佢唔係叫「占士細佬」,佢叫陳翊駒。

KD TREY 5 III LMTD EP $799

KD TREY 5 III具有網布鞋面同中足索帶設計,透氣舒適同時穩固中足位置,「打出名堂」版以灰底撞漸變色鞋面,勁出色。

最後1頁有問題學生


內容延讀

AIRMAX95 20週年 X 20小故事 第一週回顧懶人包

關於AIR MAX 95你知道唔知道的10件事!連木村拓哉都着用!

鄧宇軒,年紀只係18歲,但佢嘅經歷係好多人一世都未必經歷到。初中時嘅佢已經係問題學生,放棄升學,後來更犯事被判感化令,其間再因違反感化令短暫被判入獄,後再被判入協助犯事青少年改過自新嘅正生書院,點知就喺正生書院遇上籃球。最初,佢嘅散漫同缺乏紀律令佢無法融入球隊,更被教練逐出訓練,但後來對籃球嘅熱愛令佢開始反省並改變自己,對鄧宇軒嚟講,籃球令佢重拾自由嘅感覺,更加令佢成熟,佢冇辦法追返失去嘅時間,但從今起,佢可以把握時間。原來籃球真係可以改變人嘅一生。

LEBRON SOLDIER IX LMTD EP $1,199(8月24日發售)

LEBRON SOLDIER IX採用索帶設計加低筒剪裁,可依個人需求調整固定度。特別版以黑色鞋身搭漸變色鞋底,低調有型。

NIKE Basketball 灣仔莊士敦道68號互信大廈B座地下1-2號鋪 2520 0771


內容延讀

AIRMAX95 20週年 X 20小故事 第一週回顧懶人包

關於AIR MAX 95你知道唔知道的10件事!連木村拓哉都着用!

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 2 comments

Add yours

Comments are closed.