Hypebeast版炒近8千 全白Uncaged Ultra Boost曝光實大炒

波鞋

廣告

自從去年尾潮網Hypebeast × adidas推出「走間」Uncaged版Ultra Boost後,隨即帶起「走間」熱,潮人除了D.I.Y自已剪間外,各大潮牌找adidas crossover出Ultra Boost時都轉玩Uncaged版,連adidas自已都會推出好多配色的Uncaged版,當中全受潮人追捧的全白色剛剛曝光,全白Ultra Boost一向係最炒得的配色,會不會過Hypebeast 版頭炒過萬呢?

text – Stanley Chan(ig:stanleyeahhh) photo:網上圖片、Kickz-Lab波鞋討論fb

先回顧「走間」Ultra Boost

Hypebeast × adidas Ultra Boost

去年(2015)12月推出,首玩「走間」加黑面白底,已經夠搶鏡,香港只得極少配額,美國著名炒鞋網Flight Club已標至US$1,000(約$7,800、下圖),近日香港波鞋買賣網亦有以$6,000快速成交(下圖),痴線!

WOOD WOOD × adidas Ultra Boost

丹麥時裝品牌WOOD WOOD上月同adidas推出了2款(男女裝各1)Ultra Boost,其中女裝全白又是玩「走間」,換上一塊膠墊,感覺cyber!

Solebox × adidas Ultra Boost

德國波鞋店Solebox會於今週末(3月12日)推出對聯名Ultra Boost,又是玩「走間」的,看來下半年「走間」Ultra Boost仍有排hit!

內容延讀:

恨死隔離個男仔 5對女生專屬勁靚色波鞋

8句潮流教主陳豪金句 我今日學咗好多嘢呀

「走間」Ultra Boost多色到你驚

全白「走間」Ultra Boost用上全對Primeknit面,襪筒設計勁似另一鞋款NMD,肯定大炒!

近日網亦流出很多不同顏色的Uncaged Ultra Boost,灰黑色同NMD極似,沒有新鮮感,啡色、米色同紅色都幾難carry,助長極好襯的全白更加受歡迎,後果怎樣?你懂的!

內容延讀:

恨死隔離個男仔 5對女生專屬勁靚色波鞋

春天容易皮膚敏感的4大原因

8句潮流教主陳豪金句 我今日學咗好多嘢呀

還要問買甚麼size嗎?15款大熱波鞋size攻略

冇假飛日本?留港嘗20+款粉紅櫻花美食

 

 

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!