一直在玩命! adidas ZXpress速遞服務,3個鐘唔到全單免費!

波鞋

廣告

你冇眼花,我冇打錯,adidas即將推出期間限定速遞服務「ZXpress」,講明落order後3粒鐘內送到,否則一毫子都唔收送晒成張單啲鞋俾你,咁囂張?我哋梗係要測試下!即時落單睇睇堅唔堅啦,結果…

text – Jer video – Pakco

#ZXPress服務極速登場

由7月8日至7月21日,逢星期一至五,每日正午12點至下午2點登入www.adidas.com.hk/zxpress選購指定型號 ZX系列,ZXpress將於3小時內送上你嘅訂單,一旦逾時,訂單將會免費奉上!

 
內容延讀:

買完鞋記住襯埋襪,即睇30大潮襪晒冷!

鞋襯襪定襪襯鞋?睇埋編輯部點襯參考下啦!

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 5 comments

Add yours
  1. 新Monday / adidas ZXpress每日限量發售!3大智取秘技+7大新鞋推介 - 新Monday

    […] 自從上星期為大家介紹及實測咗adidas期間限定網購平台「ZXpress」之後,幾日間不斷見到有人喺社交網站分享相片話見到「ZXpress」嘅送貨專車,相信唔少人都蠢蠢欲動去測試究竟係咪真係3粒鐘送到咁堅(又或者係咪真係有靚女送鞋),事關adidas話明超過3粒鐘嘅話就全單免費 (不過重點提提你,先決係每日只有12:00nn-2:00pm兩小時限量供應),雖然我哋實測過真係堅,但都希望造福讀者,不過聰明嘅adidas寫明3粒鐘係唔包括「不能控制之情況下所導致的派遞延誤」(唔知塞車同大廈停電算唔算),不過你有張良計,我有過牆梯,我哋嘗試從地址着手為大家諗3個無敵方法智取免費波鞋! […]

  2. 新Monday / adidas網上訂鞋 ZXpress 每日限量發售 新鞋推介

    […] 自從上星期為大家介紹及實測咗adidas期間限定網購平台「ZXpress」 adidas網上訂鞋 之後,幾日間不斷見到有人喺社交網站分享相片話見到「ZXpress」嘅送貨專車,相信唔少人都蠢蠢欲動去測試究竟係咪真係3粒鐘送到咁堅(又或者係咪真係有靚女送鞋),事關adidas話明超過3粒鐘嘅話就全單免費 (不過重點提提你,先決係每日只有12:00nn-2:00pm兩小時限量供應),雖然我哋實測過真係堅,但都希望造福讀者,不過聰明嘅adidas寫明3粒鐘係唔包括「不能控制之情況下所導致的派遞延誤」(唔知塞車同大廈停電算唔算),不過你有張良計,我有過牆梯,我哋嘗試從地址着手為大家諗3個無敵方法智取免費波鞋! […]


Comments are closed.