Samsung Z Flip 4、Z Fold 4登場、CEO力撐摺芒係主流|持續更新

Samsung 產品

廣告

Samsung Galaxy Unpacked 2022發布會將在8月10日晚上9點舉行,受一眾粉絲期待嘅最新摺芒手機 Z Flip 4 同 Z Fold 4 亦即將現身,Samsung CEO 盧泰文仲力撐摺芒手機將會係未來主流!
Samsung
(圖片來源:Samsung網站截圖)

Galaxy Z Flip 4登埸

Galaxy Z Flip 4採用6.7吋屏幕,在設計上更為輕巧,隱藏式鉸位令機身更纖薄,賦予用家在手機摺疊後有更好手感。另外邊框比上一代縮短,令到屏幕可視度更大,提供更好觀賞體驗。

配色:Bora紫、石墨黑、杏桃粉、冰川藍

售價:

12GB RAM+ 256GB HKD$8,298

12GB RAM+ 512GB HKD$9,298

Samsung Galaxy發佈會
(圖片來源:SAMSUNG

拍攝效能再升級!

針對夜間拍攝,是次Z Flip4的Nightography黑夜亮攝功能像素感應器提高65%,在夜間能夠更清晰捕捉景色。另外Quick Shot快速自拍功能亦得到改善,透過改變預覽尺寸完整展示自拍界面;機面屏幕亦能切換成人像模式進行拍攝。FlexCam提供75度至115度的拍攝角度,讓用家能夠在拍攝上更為靈活。

Samsung Galaxy發佈會
(圖片來源:SAMSUNG

Galaxy Z Fold4 登場

Galaxy Z Fold 4採用7.6吋屏幕,邊框比上一代更窄並且展度縮短,人性化設計更方便單手輸入。263g的重量成為Galaxy歷代摺疊屏幕手機中最輕最薄之型號。主屏幕在展開後的寬度提高3mm,屏幕下方的相機亦更為「隱形」,令手機的觀看體驗都大增。另外Flex mode新增的Touch Pad功能提供更舒適的影片觀賞體驗。是次Galaxy Z Fold4亦是首個Samsung運行Android 12的摺疊屏幕手機。

配色:炭灰綠、鈦灰黑、珍珠金

售價:

12GB RAM+ 256GB HKD$14,598

12GB RAM+ 512GB HKD$15,598

12GB RAM+ 1TB HKD$17,598

Samsung Galaxy發佈會
(圖片來源:SAMSUNG

功能改善 更便於工作

屏幕下方新設計的工作列,能夠更便於用家在多功能上的切換工序。另外S Pen Fold Edition及S Pen Pro亦加入支援,提高工作效率。

Samsung Galaxy發佈會
(圖片來源:SAMSUNG)

相機功能再升級

Galaxy Z Fold4主鏡頭擁有5000萬像素,配備3X混合光學變焦以及30X極遠變焦。而且Nightography黑夜亮攝功能像素感應器提高23%,機面屏幕亦新增預覽功能,提高影相時的體驗。

Samsung Galaxy發佈會
(圖片來源:SAMSUNG)

Z系列均用新世代處理器

Galaxy Z系列用上Snapdragon 8+Gen 1處理器,提升手機的流暢度,亦降低電力消耗,大幅提升耐用性。Z Flip4電量幅3,300mAh提升至3,700mAh;Z Fold4則維持在4,400 mAh,充電速度再提升,亦支援無線支電。屏幕配備Dynamic AMOLED 2X,令用家在使用屏幕上都更加流暢。手機防震力增強,而屏幕的摺疊次數可超過20萬次,用5年都唔使壞!

CEO力撐摺芒手機係主流

身任Samsung三星電子總裁暨流動通訊業務部主管盧泰文博士就喺早前嘅訪談表示摺疊屏幕手機會係當今嘅主流,並指出2021年售出嘅摺芒手機比2020年多出超過3倍,喺世界各地嘅銷售量近1000萬部。之前有傳新嘅 Z Fold 同 Z Flip 摺芒會更薄、摺痕亦會更唔明顯,盧泰文博士就表示:「今年在技術上得到重大進展,會為用家帶來更多元的全新體驗。」睇嚟Samsung新機會為手機界投下一顆震撼彈!

Samsung Galaxy Z Fold4 金色
Galaxy Z Fold4 金色(圖片來源:Twttier@91mobiles)

今次Samsung 的發布會將會發布什麼手機產品?

Samsung最新嘅發布會會喺香港時間8月舉行,最新嘅摺芒手機…詳情請看

Samsung CEO認為近年什麼是主流?

身任Samsung三星電子總裁暨流動通訊業務部主管盧泰文博士就喺早前嘅訪談表示摺疊屏幕手機會係當今嘅主流,並指出…詳情請看

圖片來源:Samsung網站截圖, Twttier@91mobiles