兩性關係︳3種男人幾靚仔都要遇到即避!慘過中渣男

兩性關係

廣告

《志明與春嬌》有云「人一生總會愛上幾個人渣」,相信唔少女性都會怕自己愛上花心渣男,搞到愛情之路唔順暢。其實除咗花心渣男之外,以下3種性格的男性記得要切勿迴避,分分鐘仲衰過渣男,真係幾靚仔都搞唔掂!

男人 如果遇到以下呢三種男人就要特別留意,同佢哋拍拖分分鐘比渣男更加可怕!
如果遇到以下呢三種男人就要特別留意,同佢哋拍拖分分鐘比渣男更加可怕!(圖片來源:劇集《夫妻的世界》劇照)

1. 性格偏激嘅男人

如果不幸地同咗性格偏激嘅男人一齊,拍拖就好似拖住一個定時炸彈一樣,永遠唔知佢幾時會爆發!根本唔知理解邊件事令到佢唔滿意、邊句說話得罪咗佢。加上呢種男人喜怒無常,開心就氹你,唔開心嘅話隨時傷害妳,冷暴力、甚至係家暴都最有可能喺呢種性格的男人身上發生!

渣男 男人 同性格偏激嘅男人拍拖就好似拖住一個唔定時炸彈一樣,你永遠唔知佢幾時會爆發,唔開心嘅話隨時傷害妳,冷暴力、甚至係家暴都有可能會發生。
同性格偏激嘅男人拍拖就好似拖住一個唔定時炸彈一樣,你永遠唔知佢幾時會爆發,唔開心嘅話隨時傷害妳,冷暴力、甚至係家暴都有可能會發生。(圖片來源:劇集《Link:盡情吃,用力愛》劇照)

2. 永不知足嘅男人

呢種男人係你無論為佢付出咗幾多,佢都唔會滿足,永遠只會覺得妳付出得唔夠多,永遠唔會記住妳嘅好,亦唔會覺得自己有錯,最後只會將錯誤推落你身上,變本加厲、得寸進尺。

渣男 男人 呢種男人係你無論為佢付出咗幾多,佢都唔會滿足,最後只會將錯誤推落你身上,變本加厲、得寸進尺。
呢種男人係你無論為佢付出咗幾多,佢都唔會滿足,最後只會將錯誤推落你身上,變本加厲、得寸進尺。(圖片來源:劇集《夫妻的世界》劇照)

3. 老實嘅男人

成日話老實男人好,老實男人比人嘅感覺的確好坦誠、好乖,相對渣男係的確幾好,但其實並唔一定適合每一個人。老實男人雖然老實憨厚,但如果有事發生,佢哋通常乜都唔講,拒絕溝通,逃避現實,寧願冷戰。就算真係開到佢哋把口,佢哋講嘢都會非常直接,而因為太真實太難聽搞到人非常傷心。雖然佢哋的屋企人同朋友會覺得佢地好可靠,但身為伴侶就要諗一諗自己適唔適合呢類型,唔係真係有苦難言。

渣男 男人 老實嘅男人比人嘅感覺好坦誠、好乖,但其實並唔一定適合每一個人,雖然老實憨厚,但如果有事發生,佢地就會乜都唔講,拒絕溝通,逃避現實,同妳冷戰。
老實嘅男人比人嘅感覺好坦誠、好乖,但其實並唔一定適合每一個人,雖然老實憨厚,但如果有事發生,佢地就會乜都唔講,拒絕溝通,逃避現實,同妳冷戰。(圖片來源:劇集《二十五,二十一》劇照)

遇上心儀對象要點追?

唔同女仔追求嘅方式都唔同,如果用錯方法就可能食「檸檬」,熟讀媾女攻略令你事半功倍!如果女生唔想太主動,在心儀對象面前散發出女人魅力,自然能俘虜男神的心。最後要開始一段戀情,當然唔少得表白,切勿犯了這幾個表白禁忌,令你前功盡廢!

如何保持戀情熱度?

情侶的關係是雙向的,不論男女都應學識這套「情侶相處十二式」。情侶拍拖時亦可以互相做一些情侶間甜蜜小行為,為關係保持新鮮感。當然一段感情沒有可能永遠都處於熱戀期,想分清男朋友是愛你還是鍾意你,即從這5件事分辨出來!

圖片來源:劇集《夫妻的世界》劇照, 劇集《Link:盡情吃,用力愛》劇照, 劇集《二十五,二十一》劇照