好男人面相特徵 額闊代表有貴格! 6個好老公外表特徵

兩性關係

廣告

好男人究竟要點樣揾?相信唔少姊妹都好擔心、好怕會遇上渣男。係雙方深入了解大家性格之前,其實憑外表絕對可以略知一二,例絕額闊代表有貴格!姊妹們為咗自己終生幸福,今次所介紹嘅好男人、好老公面相,方便大家對號入座。

撰文:Easy|圖片來源:Instagram、劇照

6個好男人面相特徵

1.額頭開闊

相信大家都聽過「頭尖額窄,無嚟貴格」,確實額窄係「小人格」一種,所以揀男人、老公當然揀一個額闊嘅人,代表有貴格,分析力較強,日後即使有誘惑出現都會識得分輕重。

面相 《愛美麗狂想曲》截圖
《愛美麗狂想曲》截圖
面相 《愛美麗狂想曲》截圖
《愛美麗狂想曲》截圖

 

2.眼珠大

眼珠大代表為人心地善良,做事會留有餘地。相反眼珠細,如「三白眼」甚至「四白眼」,即眼白比較多嘅人,做事較心狠手辣,嚴重嘅會出手打人。

面相 圖片來源:IG@cheung_chi_lam
圖片來源:IG@cheung_chi_lam

 

3.鼻孔微露

鼻孔露代表為人大方,唔計較金錢。相反,鼻孔唔外露代表孤寒,所以揀老公最好揀一個鼻孔微露,女朋友或老婆們一定有家用,老公又唔會太管你洗錢。

面相 圖片來源:IG@louischeung2013
圖片來源:IG@louischeung2013

 

4.嘴唇四正厚薄適中

嘴唇四正厚薄適中,代表為人正直和穩重,嘴唇如果生得唔四正,代表愛講大話,而嘴唇太薄又代表無情。

面相 圖片來源:IG@thatdanielwu
圖片來源:IG@thatdanielwu

 

5.頭髮濃密

頭髮濃密烏黑人除咗身體健康外,個性也比較踏實(過了30歲開始計算)。

面相 圖片來源:IG@sammy903
圖片來源:IG@sammy903

 

6.鼻子高而直

鼻子高而直嘅男人有自信,意志也較堅定,且普遍事業不錯,嫁俾佢比較易有安逸生活。

面相 《賭神》截圖
《賭神》截圖

遇上心儀對象要點追?

唔同女仔追求嘅方式都唔同,如果用錯方法就可能食「檸檬」,熟讀媾女攻略令你事半功倍!如果女生唔想太主動,在心儀對象面前散發出女人魅力,自然能俘虜男神的心。最後要開始一段戀情,當然唔少得表白,切勿犯了這幾個表白禁忌,令你前功盡廢!

如何保持戀情熱度?

情侶的關係是雙向的,不論男女都應學識這套「情侶相處十二式」。情侶拍拖時亦可以互相做一些情侶間甜蜜小行為,為關係保持新鮮感。當然一段感情沒有可能永遠都處於熱戀期,想分清男朋友是愛你還是鍾意你,即從這5件事分辨出來!