港男:偷食唔係男人專利!人妻港女被爆大肚出軌 原來係KOL?

兩性關係

廣告

拍拖或者一段戀愛關係當中,偷食出軌相信係好多人最接受唔到的事情。以前年代社會風氣都會令人覺得偷食不忠的都數係男方,因小三出現拋妻棄子等情節電影、電視劇都會成日見到,女方被定形比較專一而且係受害的一方。不過年代唔同咗,社會開放咗之後,大家都知道女方都係會出軌,而近日更有網民喺討論區發起討論,指出根本偷食唔係專利,有港女甚至大肚出軌!
大肚出軌
(圖片來源:夫妻的世界)

男網民大爆港女大肚出軌

近日有網民喺討論區出post,標題為「唔止男人會襯另一半有咗出去偷食,港女都會大住個肚出軌!」大爆自己2018年時喺IG認識咗一位18歲的少女,識該少女嗰時大家都唔知少女已有咗,少女與事主偷食咗好幾次,跟住少女得知自己有咗後2018年底急急腳結婚。後來過咗幾個月,2人都對對方有啲念念不忘,喺少女結婚前再爆房出軌。樓主其後仲爆埋該少女特徵,話係假相Foodies嚟,叫大家睇吓自己老婆會唔會中咗特徵被「帽事」。

大肚出軌
(圖片來源:《未來媽媽》)

網民爆係有萬幾FOLLOWR的KOL?

唔少網民都指難以接受而家呢個世代的戀愛價值觀,亦質疑事件真偽「原來女權圈子咁亂」「而家真係乜都做得出」「大大頂綠帽」「接受唔到,自己大住肚俾另一個唔係bb爸爸嘅男人,好污糟」「2018年大肚結婚既小心」「有冇咁餓,大住肚都要」「個post感覺好多吹水」「文明道德觀念都沖破了」「港女出軌當食生菜」「肚腩嚟咋嘛」「條女個肚係邊個」「呢個世界無唔出軌嘅女人,亦無唔偷食嘅男人」討論中仲有網民大爆認得出係某萬幾follower的kol

大肚出軌
(圖片來源:夫妻的世界)

遇上心儀對象要點追?

唔同女仔追求嘅方式都唔同,如果用錯方法就可能食「檸檬」,熟讀媾女攻略令你事半功倍!如果女生唔想太主動,在心儀對象面前散發出女人魅力,自然能俘虜男神的心。最後要開始一段戀情,當然唔少得表白,切勿犯了這幾個表白禁忌,令你前功盡廢!

如何保持戀情熱度?

情侶的關係是雙向的,不論男女都應學識這套「情侶相處十二式」。情侶拍拖時亦可以互相做一些情侶間甜蜜小行為,為關係保持新鮮感。當然一段感情沒有可能永遠都處於熱戀期,想分清男朋友是愛你還是鍾意你,即從這5件事分辨出來!

圖片來源:夫妻的世界、《未來媽媽》