兩性關係︳呢5種港女幾靚男性都唔會追!港男:真係掉頭走!

兩性關係

廣告

香港愈來愈多女性面對單身、無人追的問題,就算自身條件唔錯、又靚女都係無對象!到底問題出現咗喺邊?好多呢種類型的女性都會不解,點解街上見到平平無奇又或者比自己條件差的都可以有拖拍,而自己就完全無機,原來港男對呢5種類型的港女超卻步,靚一靚都要考慮吓!
無人追 劇照示意圖
劇照示意圖(圖片來源:《男朋友》)

無人追港女︳1. 超強勢女性

雖然而家的男性同以往已經好唔同,但普遍男性都仍愛面子、大男人,都會想搵返個溫柔可愛、小鳥依人的女性,所以性格太過於強勢的女性、事業心強的女強人就會相當輸蝕!而且因為女性太強勢,有時講嘢太直接唔覺意傷害到男性尊嚴,令男性自主性降低,只要稍為自身能力唔夠強大,已經會被比下去,造成地位不平等的問題,就算條件再好都嚇走唔少男性!

無人追 劇照示意圖
劇照示意圖(圖片來源:《我的野蠻女友》)
無人追
(圖片來源:《她的私生活》)

無人追港女︳2.超獨立女性

雖然唔少男性都會話想搵獨立的女性,但其實過於獨立的女性,小咗一份依賴感,咩都獨來獨往,自己搞掂,會令另一半感覺唔到需要自己,而且呢種女性通常性格都會較自我中心。

無人追 劇照示意圖
劇照示意圖(圖片來源:《男朋友》)
無人追
(圖片來源:《39》)

無人追港女︳3. 超級宅女

超級抗拒社交,平日生活基本上只有工作,娛樂就只係宅喺屋企睇吓戲、追吓劇,朋友都無乜。咁樣的情況下,如果工作場所無合適的對象,根本難以識到異性,而且因為太少社交同人相處,就算遇到合適的對象都會因為唔識同人相處而令到戀情不了了之。

無人追
(圖片來源:《她的私生活》)
無人追
(圖片來源:《39》)

無人追港女︳4. 超受異性歡迎的女性

呢種女性性格通常都外向、活潑、大大咧咧,好容易同異性打成一片,朋友圈有唔少異性朋友,有時會被形容為「女漢子」。呢種性格的女仔通常都比較受男性歡迎,異性緣好,不過都因為太過男仔頭,異性根本已經當為「同類」處理!而且亦因為太多異性朋友都會令唔少男性卻步,覺得競爭大,難以有安全感。

無人追
(圖片來源:《鬼怪》)

無人追港女︳5.超級戀愛腦

勁容易就沉船,啱啱識就已經諗到要同人結婚生仔,對對方展開激烈的攻勢,真係唔好以為「女追男隔層紗」係真!亦因為過於急切的攻勢令男性好有壓迫感,容易嚇走異性!

無人追
(圖片來源:《她的私生活》)
無人追
(圖片來源:《愛的迫降》)

遇上心儀對象要點追?

唔同女仔追求嘅方式都唔同,如果用錯方法就可能食「檸檬」,熟讀媾女攻略令你事半功倍!如果女生唔想太主動,在心儀對象面前散發出女人魅力,自然能俘虜男神的心。最後要開始一段戀情,當然唔少得表白,切勿犯了這幾個表白禁忌,令你前功盡廢!

如何保持戀情熱度?

情侶的關係是雙向的,不論男女都應學識這套「情侶相處十二式」。情侶拍拖時亦可以互相做一些情侶間甜蜜小行為,為關係保持新鮮感。當然一段感情沒有可能永遠都處於熱戀期,想分清男朋友是愛你還是鍾意你,即從這5件事分辨出來!

圖片來源:劇照