Zpecial新歌《Not the One》MV有微辣佩男攬頭攬頸!

音樂

廣告

今年新加入華納的樂隊 Zpecial ,推出新歌《Not the One (Neither of Us》,MV已於其頻道youtube上架。今次華納搵嚟林千渟及微辣佩男參與MV演出,主音康聰及鼓手煒賢都有參與MV!第一次要演戲的康聰表示緊張到標汗,搞到佩男濕晒!
Zpecial 華納樂隊 Zpecial ,推出新歌《Not the One Neither of Us》
華納樂隊 Zpecial ,推出新歌《Not the One (Neither of Us》(圖片來源:官方提供)

康聰攬女仔勁緊張

今次呢首新歌康聰表示係講述一個感情上,不斷巡環傷害的故事,煒賢就更爆直言,「值呢首歌向曾經被我傷害過的女孩子,講聲唔好意思。」而第一次做MV主角的康聰一次過同兩個女仔演戲,非常緊張,而且仲有唔少親蜜動作,最後落得被佩男取笑的下場 。佩男話: 「有一場戲,好搞笑,拍拍下,我突然間塊面「黐立立」,佢大汗到我塊面濕晒,全部係佢啲汗。哈哈。」康聰尷尬笑道,「係呀,唔好意思,攬頭攬頸之後,我發覺自己唔單止係手出汗,手臂都出埋汗,攬過佢去到就搞到佢面都濕埋。」而煒賢就馬上反問,「真係好怪呀!我識左佢咁多年,佢係一個連做運動都唔流汗嘅人,但係今次竟然咁囉,哈哈。」

Zpecial
(圖片來源:官方提供)
Zpecial
(圖片來源:官方提供)
Zpecial
(圖片來源:官方提供)

煒賢認自己係bad boy!

煒賢同樣是第一次拍MV要演戲,但他就沒有康聰咁好福份可以攬頭攬頸,主要的戲份都是同林千渟吵大鑊,「我都流晒汗架,我第一次要喺中環條街同條女吵大鑊,拍嗌交戲,互爆咗十幾次導演先收貨。都好多謝千渟,佢帶我入戲啦。好彩我個樣夠衰夠惡,導演都收貨。」問到煒賢曾經情路上,有沒有傷害過人?煒賢坦白道,「點會冇,我想借呢首歌向曾經被我傷害過的女孩子,講聲唔好意思。」康聰就話: 「其實傷害都可以算係人生一個成長過程,經過傷害,人就會成長,日後會處理得更好。」

Zpecial
(圖片來源:youtube@
Zpecial)
Zpecial
(圖片來源:官方提供)

Zpecial今次新歌,有什麼特別之處?

今年新加入華納的樂隊 Zpecial ,推出新歌《Not the One (Neither of Us》,今次華納搵嚟多個名人參與MV演出,包括…詳情請看

Zpecial今次新歌講述什麼故事?

今次呢首新歌康聰表示係講述一個感情上,不斷巡環…詳情請看

圖片來源:官方提供資料或影片來源:youtube@Zpecial