Blackpink新歌《Pink Venom》被狂踩 辱華又暗寸TWICE 真相係?!

音樂

廣告

韓國爆紅女團Blackpink時隔兩年推出最新專輯《BORN PINK》,新歌《Pink Venom》MV 3日前(19日)於youtube上架後,立即上咗熱門影片,突破一億點撃率,不過今次新歌似乎就嚟唔少熱議!唔少粉絲指等咗兩年有所失望,而《Pink Venom》MV開場一幕更被中國網友怒轟辱華,歌詞就被指有暗寸TWICE之嫌!
Blackpink
(圖片來源:ig@blackpinkofficial)

新歌《Pink Venom》令粉絲失望:好難聽

粉絲等咗2年,Blackpink終於出新歌,可惜新歌《Pink Venom》似乎就唔討好香港粉絲,指「最尾果段彈舌勁印度味」「啲衫同妝好x核突」「成首歌好似fmv咁」「次啲衫好似都唔岩睇,又個個啲舞步又係個啲拍攝style」「首歌又悶又煩」「鯰魚越來越醜」「好唔BLACKPINK」「同埋聽一次就唔記得,0記憶點」「唔知聽緊啲咩」

Blackpink
(圖片來源:ig@blackpinkofficial)

開場樂器被批辱華 最後發現擺烏龍?!

其中為《Pink Venom》MV一開始由成員Jisoo穿韓服彈琴的開場,被中國網民轟辱華!事源因中國網民認為Jisoo用筷子彈中國傳統樂器古箏,被批係辱華「連古箏文化都偷」「韓國人會不會說,古箏也是他們的?」「為什麼一開始要拿筷子彈古箏啊?」「連古箏都偷,賊」不過鬧完一輪後,就有網民發現原來「擺烏龍」!Jisoo所彈的根本就唔係古箏,而係韓國的玄琴,又稱玄鶴琴,玄琴歷史悠久,係朝鮮代表性的傳統樂器,同古箏用手指彈琴弦大有不同。

Blackpink Jisoo穿韓服彈琴
Jisoo穿韓服彈琴(圖片來源:youtube@BLACKPINK)
Blackpink Jisoo穿韓服彈琴
Jisoo穿韓服彈琴(圖片來源:youtube@BLACKPINK)

《Pink Venom》歌詞被指暗寸TWICE

韓國網民指出,《Pink Venom》其中一段有關爆谷的歌詞,疑暗寸TWICE最新為戲院代言爆谷的廣告,而歌詞「I talk that talk」、「I close my eyes and don’t look at pop pop」、「One by one then Two by two」等,都被韓國網民指影射TWICE新專輯《BETWEEN 1&2》、主打歌《Talk that Talk》,以至TWICE成員娜璉單飛後出道歌《POP!》

Blackpink
(圖片來源:ig@twicetagram)

《Pink Venom》MV:

《Pink Venom》MV使用了古箏?

《Pink Venom》MV一開始由成員Jisoo穿韓服彈琴的開場,有中國網民轟辱華,不過鬧完一輪後,就有網民發現…詳情請看

《Pink Venom》歌詞暗寸TWICE?

韓國網民指出,《Pink Venom》其中一段有關爆谷的歌詞,疑暗寸TWICE最新為戲院代言爆谷的廣告,而歌詞「I talk that talk」…詳情請看

圖片來源:ig@blackpinkofficial,youtube@BLACKPINK,ig@twicetagram,資料或影片來源:youtube@BLACKPINK