陳奕迅演唱會丨Eason《黃金時代》唱功震驚連登仔:真正用作品說話(有片)

音樂

廣告

一連25場的陳奕迅Eason《FEAR AND DREAMS演唱會》相隔9年星期5正式開騷。Eason喺開售前席雖然有唔少負評,但仍然賣到要加場再加場,到現今騷後,Eason YouTube Channel放上演唱會的片段,歌聲再次震撼歌迷,就連當初最「企硬」的連登仔,都要喺討論區出post高呼「Eason今晚首黃金時代係咪痴線?」
陳奕迅
(圖片來源:官方提供)

ENCORE片出爐即上熱門

陳奕迅Eason出名實力派,相隔9年開騷靚聲仍震撼舞台,每場ENCORE都有影片上傳到Eason的 YouTube Channel,第2場的《抱擁這分鐘》ENCORE片已上YouTube熱門榜,唔少人留言大讚「心很溫暖 這就是香港最有代表性的歌聲之一」「真係好好聽完全冇其他嘢補充」「喺YouTube聽到呢首歌,睇到依個場面,喺屋企都爆喊。」「回憶返晒黎,Eason休息了三年的聲音更好了!」

陳奕迅
(圖片來源:官方提供)

連登仔都忍唔住大讚:「用作品說話」

而昨日(11日)第3場ENCORE就唱咗《黃金時代》,影片上傳後亦引起熱議,就連當初堅持唔會睇的連登仔,都喺討論區出post大讚Eason歌聲「真係好聽到痴線」「聽到喊咗」「真,聽到好感動」「現場聽,真係high到痴線,勁幸福」「20年前水準」「實力嘅表現,咁樣先係一個演唱會㗎嘛!」「點解第3場都仲越唱越有咁」,仲話Eason真係「用作品說話」,認為Eason演唱會根本只需要一支咪,連舞台效果都唔駛就已經玩晒「簡單衣著,簡單舞台,豐富的聲音, 不需裝飾,有Eason 就是華麗!」「唔使華麗嘅衫,只需要一支咪,企定定用靚聲用心唱,已經可以好感動,好好聽!!多謝你Eason」「EASON感染力真係好強」「高音好扎實 原key 好似返到當年咁」

陳奕迅
(圖片來源:官方提供)

全民估歌仔ENCORE歌順出道年份

Eason演唱會ENCORE歌場場唔同,有網民就捉到疑似係順Eason的出道年份?以首場為例《遊離份子》就係Eason 96年剛出道的作品,第2場就係《抱擁這分鐘》就係97年的作品,第3場《黃金時代》就係源於98年,所以第4場將會係99年的作品「天佑愛人」或者「婚禮的祝福」2隻大碟裡的歌。

陳奕迅
(圖片來源:《貝多芬與我》截圖)

圖片來源:官方提供資料或影片來源:youtube@Eason Chan