鄭中基演唱會2024︳鄭中基紅館騷香港站詳情 新年預咗派6位數利是?!

音樂

廣告

鄭中基(Ronald)7月於澳門完成《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》首站後,將於2月13日起於紅館舉行6場香港站。一兼5職的Ronald近日密鑼緊鼓排練,務求帶俾大家一個充滿驚喜的演唱會! 一文了解演唱會詳情。

鄭中基:新年見!記得著到紅噹噹入嚟見我!

《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》在澳門首站反應熱烈一票難求。由機動娛樂舉辦的演唱會,香港站也將於2024年2月13日在紅館盛大開演,計劃進行共6場的精彩演出。作為演唱會主辦、監製、宣傳、投資者、表演者於一身既鄭中基表示:「香港場終於要嚟宣布啦!終於返嚟我哋香港主場啦!由我本人投資、監製、宣傳同表演嘅演唱會!新年見!記得著到紅噹噹入嚟見我!」

鄭中基演唱會
(圖片來源:《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》海報)

新年開show預咗派6位數利是!情人節歌單有特別安排

對於鄭中基新年開show,中基表示:「當然開心,大家唔好再叫我唱〈青春豆〉就好!哈哈!」而新年當然就係逗利是!Ronald笑言:「每次新年開show除咗逗利是,自己都要派利是,開演唱會的話,利是預咗派6位數字,最緊要開開心心!」今年除了是農曆新年,仲撞埋情人節歌單設計係有特別安排!Ronald直言:「有睇澳門場嘅都知歌單有4 part,今次返到香港紅館就加到5 part!至於情人節都會有特別安排,但依家就唔透露住,到時大家就知!」

鄭中基演唱會
(圖片來源:大會提供)

頭場有Edan!自備厚禮送「老豆」

首場演出有「阿仔」Edan做嘉賓獻聲支持,在唱〈有種〉時還一同向觀眾拜年「逗利是」,現場氣氛十分高漲,尖叫聲爆棚!收穫不少的Ronald說:「逗返嚟嘅利是會全數捐出去。」然後Edan還送了一份「厚」禮給Ronald,Edan說:「我同『老豆』係因為拍《闔家辣》識,當時佢嘅角色係負責切辣椒,咁所以我想送對『厚』手套俾佢。」兩位一人戴上一隻手套合唱〈傷心的小鸚鵡〉,引得觀眾大笑。

鄭中基演唱會
(圖片來源:大會提供)

《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2024》詳情

日期:13/2(星期二、年初四)、14/2(星期三、年初五)、 16/2(星期五、年初七)、 17/2(星期六、年初八)、18/2(星期日、年初九)、
終極加場:19/2(星期一、年初十)

演出時間:8:15PM

地點:紅磡香港體育館

票價:HKD$988, $688, $488

主辦:機動娛樂、光尚娛樂、森立演藝

鄭中基演唱會2024香港|首場歌單

《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2024》香港首場公佈歌單:

搬屋

想愛你

黑色風暴

天意

Some where over the rainbow

What a wonderful world

晴天陰天雨天

閉目入神

許願樹

八爪魚

救救我

不好笑

我代你哭

有種

無賴

青春痘

三生有幸

圖片來源:大會提供