湯令山Gareth.T新歌《孤單》歌詞寸到連登仔無嘢好講!

音樂

廣告

近年香港樂壇多咗唔少新面龐,被譽為「樂壇潛力股」全能型唱作人的湯令山Gareth.T,出道無耐已圈粉無數,拎晒獎又搞埋個人騷,姜濤都大讚係佢最愛的新世代音樂人。一年先出得1首港東歌的Gareth.T,最近新一年無耐即出一首新歌〈孤單〉備受熱討,不過連登仔聽完就喺討論區大鬧,事關歌詞寸爆連登仔?!
湯令山 Gareth.T
(圖片來源:youtube@ Gareth.T)

Gareth.T新歌搵埋林子祥玩hip hop

Gareth.T新歌〈孤單〉除咗自己作曲填詞創作之外,作曲仲搵嚟樂壇重量級前輩林子祥,新歌一出即上youtube音樂熱門,唔少人都留言大讚好聽「so cool!」「真係好鍾意湯令山,可以將香港80-90年代風格mix 美國R&B 加hip hop,歌詞好有同感。 仲有一班有文化的音樂人用心製作高質素音樂。好感動。」「鬼才」「真心!好正!大癲,超鍾意,歌詞有深度!」「你真係好有才華」〈孤單〉除咗曲風好聽之外,網民都留言到其歌詞似乎係有嘢想表達!

湯令山 Gareth.T
(圖片來源:youtube@ Gareth.T)

網民分析《孤單》意思

網民分析〈孤單〉一曲歌詞「呢首歌好有態度好有角度。呢首歌好明顯係有嘢要講而出的歌,而唔係為奬跑數而出的個種平淡無奇的歌。個祖傳芝麻糊好有畫龍點睛的作用,所謂“發明的傳統(The Invention of Tradition)”。最後被主事人婆婆自我踢爆,但係舗頭前面班人仲係到為正統、名利、話語權你爭我奪,說到底香港仍是一個擦存在感的孤單城市!」

湯令山 Gareth.T
(圖片來源:youtube@ Gareth.T)

寸中連登仔 討論區起罵戰

而歌詞中有句「喺連登刷緊存在感希望你寫走孤單」就引嚟連登仔喺連登討論區起罵戰,捉住Gareth.T喺《叱咤樂壇2022》頒獎典禮失準的事,又話首歌唔開字幕聽唔到佢唱乜。「好x難聽,hip hop黎講佢算係好難聽」「完全聽唔到唱咩 sorry」「首歌寸緊啲口臭x」有連登仔就反而大讚Gareth.T有性格,MV真係拍得好好睇,而且無可厚非地認同係事實「老實講佢呢款fk boy type真係幾有特色,雖然唔算靚仔但都濕濕地」」「多謝Gareth寫出我心聲」「覺得幾好聽」

圖片來源:youtube@ Gareth.T資料或影片來源:youtube@ Gareth.T