林俊傑演唱會臨時取消嘉賓陳卓賢@MIRROR上台 主辦方認溝通出現問題!

音樂

廣告

台灣歌手林俊傑JJ在香港中環海濱舉行6場《JJ20世界巡迴演唱會香港站》,有傳第三場(19日)請來男團MIRROR任表演嘉賓,但最後當晚變成無嘉賓,有傳MIRROR臨場被「彈鐘」,成員陳卓賢更unfollow前輩JJ,事件惹來外界高度關注。

##embed-label-0##

##embed-label-0##

MIRROR 邱士縉後台貼合照「抗議」?

林俊傑在香港舉行一連六場演唱會,有傳本來第三晚(19日)嘉賓原定是MIRROR成員陳卓賢Ian,網上售票平台有人更以MIRROR任嘉賓作招徠,惟最後全晚JJ一人獨唱到尾,Ian未見上台。無獨有偶,有指本來撐兄弟Ian場的邱士縉Stanley、AK、楊樂文Lokman、李駿傑Jeremy、邱傲然Tiger及王智德Alton,分享合照寫下「要記念下!」有眼利網民認出背景是JJ演唱會的中環海濱,是以黑布圍起,與合照背景相符!

##embed-label-0##

陳卓賢即刻unfollow林俊傑

Stanley貼出合照後,AK、Ian、Jeremy及Tiger同一時間轉發該合照,Ian更寫下:「記低」,Alton又問:「我還有其他,要我胋嗎?」Stanley即回覆:「由你接力!」更有網民發現傳是演唱會嘉賓的陳卓賢已unfollow了JJ,又指MIRROR刻意公開合照,似乎話中有語。有粉絲更指Ian曾在開騷前進行綵排,音樂亦準備好。而有報道向主辦單位查詢時,得到的回覆是指製作團隊與MIRROR方面溝通出現問題,故取消相關演出環節。

林俊傑 林俊傑自彈自唱,在演唱會上彈鋼琴又彈電子結他,大騷才華!
林俊傑自彈自唱,在演唱會上彈鋼琴又彈電子結他,大騷才華!(圖片來源:IG@jjlin)
林俊傑 有傳陳卓賢即時unfollow林俊傑!
有傳陳卓賢即時unfollow林俊傑!(圖片來源:IG@iancychan)

網民:林俊傑要保持個騷水準!

有網民猜測真正原因,不少網民篤定是MIRROR演出未如理想,「係咪綵排就走音?」、有網民回覆:「Ian已經喺隊中算唱得喎!」網民就指:「喺隊中算唱得好,唔代表符合JJ水準!」、「應該嫌唱得太難聽」、「JJ唔想佢哋出醜啫」、「JJ驚黃宗澤唱K歌之王事件再重現,都係為佢哋好」、「JJ為咗保持個騷水準所以咪cut走呢個環節囉,話晒戶外,難度更高」、「係咪JJ請最紅姜濤AL,你就畀個Alton,梗係彈鐘啦」、「阿Jer係最唱得,上次唱戶外出晒事,佢要出post道歉」、「我有去睇騷,好彩無畀佢地上台,JJ真係超晒班,無比較無傷害」、「定係JJ認錯AK做劉馬車,驚佢又搞事?」等等。

林俊傑 林俊傑唱得又跳得!
林俊傑唱得又跳得!(圖片來源:IG@jjlin)
林俊傑 林俊傑在中環海濱舉行6場騷,一票難求!
林俊傑在中環海濱舉行6場騷,一票難求!(圖片來源:IG@jjlin)

圖片來源:IG@jjlin、IG@stanleysc_、IG@iancychan