周杰倫︳最新專輯《最偉大的作品》提前流出 歌迷意見兩極!

音樂

廣告

台灣天王周杰倫睽違六年新專輯《最偉大的作品》原定於15日0:00時分推出,昨晚突然提前曝光,推出6首新歌,其原因竟因為時差問題?而唔少歌迷聽到新歌後都表示好好聽:「杰倫回來了!」
周杰倫 新專輯
(圖片來源:ig@jaychou)

最新專輯《最偉大的作品》突然提前曝光

《最偉大的作品》專輯原定7月15日0:00發行,但因為國際平台紐西蘭地區有時差問題,導致新專輯提前曝光!新專輯總共12首歌曲,6首全新歌曲分別為:《最偉大的作品》、《還在流浪》、《紅顏如霜》、《錯過的煙火》、《粉色的海洋》、《倒影》,其餘為先前曾發行的作品《INTRO》、《等你下課》、《說好不哭》、《不愛我就拉倒》、《Mojito》、《我是如此相信》。

周杰倫 新專輯
(圖片來源:ig@jaychou)

最新專輯勁好評:周杰倫係咪同老婆嘈交?

6首新歌推出後,MV《還在流浪》推出11小時已衝破一百萬!唔少歌迷都表示「全盛時期的周杰倫返嚟啦!」「音樂皇帝回來了」「倒影幾好聽」「懷疑同老婆嘈交」「我覺得還在流浪好有以前啲歌嘅感覺」「其實佢音樂上無咩回塘,依然高質」「其實已經好滿意架啦」不過有網民就認為「佢而家啲歌唔單止走唔出自己嘅影子,啲新歌仲成日好似有幾首佢舊歌Mix埋咁嘅感覺」「仲係太多電音,自從佢玩電音開始就變左質」「紅顏如霜一聽以為髮如雪」「啲詞唔係好掂」

周杰倫 新專輯
(圖片來源:ig@jaychou)
周杰倫 新專輯
(圖片來源:ig@jaychou)

《還在流浪》完整MV:

網民發現《還在流浪》有加入《給我一首歌的時間》的音樂節奏,回億返晒嚟!

圖片來源:ig@jaychou資料或影片來源:youtube@周杰倫 Jay Chou