1人婚禮|阿冰首擔電影女一票房仆直!網民大數3大死因

電影

廣告

賀歲片票房報捷,而《1人婚禮》由小薯茄阿冰擔正的愛情小品電影卻未如理想,阿冰曾預告若票房達千萬即著三點式,男主角陳健朗更表示會裸跑答謝大家。不過由初五(26日)上映至今,票房未過二百萬,有不少人為電影票房告急,而投資者杜汶澤連日隔空谷票!

1人婚禮|票房不到二百萬

市道復甦港產片回勇,黃子華的《毒舌大狀》票房破五千萬大關,《超神經械劫案下》亦直逼二千萬,《給十九歲的我》優先場已達六百萬。而由杜汶澤的喱騷投資、周冠威執導的《1人婚禮》票房卻要告急,有人在討論區出帖告急,呼籲大家二刷「唔好畀杜生蝕錢」,但網民卻列舉3大敗因。

1人婚禮 阿冰指電影中的角色跟自己很相似。
阿冰指電影中的角色跟自己很相似。(圖片來源:IG@sabrinapingping_)
1人婚禮 電影中見到不是搞笑的阿冰!
電影中見到不是搞笑的阿冰!(圖片來源:《1人婚禮》劇照)

1.場次少:天地時間好難捧場

有網民指受場次限制,指院線不多而且場次少是最大原因,「我都想撐,但我呢邊啲場次衰到貼地,一係早一係好夜」、「場次真係好影響票房,我想睇多次都好難搵啱場次」、「咁少場次點幫襯呀」、「其實上咗幾日有呢個數唔算差,係啲戲院場次影響」、「告急係因為地方唔就腳,唔係唔想睇」。

1人婚禮 阿冰在電影中是一名KOL,為了激增流量而想盡辦法。
阿冰在電影中是一名KOL,為了激增流量而想盡辦法。(圖片來源:IG@sabrinapingping_)

2.阿冰擔唔到大旗

其二直指阿冰擔不起大旗,指她只是channel女主角,未夠班做電影女主角,「主要係唔妥阿冰,MK妹咋喎,憑咩估主角?」、「阿冰戲屎咪唔睇,平時睇佢YouTube片就知,都係誇張個啲搞笑片」、「睇到阿冰就諗起大軍,不了」、「大軍著婚紗太重口味了」、「本身算係 Youtube 界女神,小薯茄當紅炸子雞走去做電影女主角搞到見真章,票房仆直仲累到杜汶澤蝕錢」、「佢喺Youtube先有market,但佢嘅feel上唔到大枱」、「Youtube講有無話題性,電影真係要識做戲,無咁大個頭就咪以為自己有料」、「阿冰都算其他演員個個都係阿叔阿姨,搵班後生演員做可能無咁肉酸」。

1人婚禮 導演周冠威指之前不認識阿冰,試鏡時感覺她青春活潑又靚女,跟角色很似故選她做女主角。
導演周冠威指之前不認識阿冰,試鏡時感覺她青春活潑又靚女,跟角色很似故選她做女主角。(圖片來源:《1人婚禮》劇照)
1人婚禮 阿冰背部紋身,在電影上被公開。
阿冰背部紋身,在電影上被公開。(圖片來源:《1人婚禮》預告片截圖)
1人婚禮 婚紗背後現倒轉三角型紋身!
婚紗背後現倒轉三角型紋身!(圖片來源:《1人婚禮》預告片截圖)

3.爛片拒入場

有網民指因為睇過評語,唔想睇爛片而拒入場,「支持香港電影,製作人就應該用作品質素去令人支持,唔可以乜都盲撐,咁搵杜生著婚紗做阿冰個角色咪得囉」、「睇咗,但幾悶下幾次想離場,如果唔係阿冰我一早走咗」、「套戲換晒啲主角都唔係好得喎」、「一陣燒生又出嚟笑呢啲係小朋友水準啦」。

1人婚禮 王宗堯和盧巧音。
王宗堯和盧巧音。(圖片來源:《1人婚禮》劇照)

網民:唔好咁快下定論

不過亦有不少網民指上映時間短,不能跟同期賀歲片比較,「仲未播完,大家唔好咁快定論」、「套《窄路微塵》有提名獎項又咁谷法都唔過千萬,《1人婚禮》仲有時間跑㗎!」、「唔關立場事,係要支持香港電影,睇咗《19歲》、《毒舌》都可以睇埋呢套本土電影」、「如果套戲唔好睇可以直接寫影評,好似《明日戰記》咁都好多負評,但啲人係去咗鬧杜生,咁對阿冰同周導好唔公平」、「啲人反而因為杜生而唔睇,咁抺煞咗演員同導演嘅心機,講真係一套以低成本製作但誠意十足的電影」、「小品都可以有自己市場,值得去支持下」、「唔好睇立場,周導仲有套《幻愛》㗎,堅有料」。

1人婚禮 好戲之人梁祖堯也有捧場!
好戲之人梁祖堯也有捧場!(圖片來源:FB@梁祖堯)

故事簡介

美女小丑藝人阿冰(吳冰 飾)搞笑精叻,表情誇張,最愛逗人發笑,與性格狂野,作風踩界的男友Dickson (陳健朗 飾),決志成為熱爆Youtuber,為求提升點擊率,順應網民要求玩求婚,實際是假結婚,慘遭悔婚後的阿冰決定要同自己結婚!阿冰舉辦一個人的婚禮,估不到因此變成KOL,備受追捧,還吸引了多名粉絲瘋狂追求,阿冰真的驚動了真情!要愛人,先要愛自己,要愛自己,但究竟「我是誰」? 最愛又是誰? 阿冰決意在一人婚禮上,宣告自己的終極大秘密⋯⋯

1人婚禮
(圖片來源:《1人婚禮》劇照)
1人婚禮
(圖片來源:《1人婚禮》劇照)

《1人婚禮》故事講述甚麼?

阿冰與作風踩界的男友Dickson決志成為熱爆Youtuber,為求提升點擊率阿冰決定要舉辦一個人的婚禮,估不到因此變成KOL,備受追捧,還吸引了多名粉絲瘋狂追求,阿冰真的驚動了真情!阿冰決意在一人婚禮上,宣告自己的終極大秘密…詳情請看

《1人婚禮》票房仆直?

《1人婚禮》由初五(26日)上映至今(30日),票房未過二百萬,有不少人為電影票房告急,而投資者杜汶澤連日隔空谷票,有網民卻列舉3大敗因…詳情請看

圖片來源:IG@sabrinapingping_、《1人婚禮》劇照