盤點十套黑人主角電影 左膠都有好戲?!

電影

廣告

近年不少西方電影或是劇集,都總會被投訴有太過「政治正確」的問題,而影響電影或故事質素,特別係Marvel、迪士尼的電影,《小魚仙》真人版選角就引起極大的迴響同熱議。不過,唔係套套黑人做主角的電影都一定係太過「政治正確」,近日就有網民盤點出係黑人做主角但好睇的電影,一文盤點十套黑人主角精彩電影!
黑人電影 《小魚仙》正式預告受到極大爭議
《小魚仙》正式預告受到極大爭議(圖片來源:youtube@Disney Movies Hong Kong截圖)

1. 《綠里奇蹟》(The Green Mile)

呢套經典電影相信唔少人都睇過,係1999年美國的魔幻劇情片,由1996年同名小說改編,主要由黑人演員Michael Clarke Duncan同Tom Hanks飾演,2000年奧斯卡金像獎被提名四項獎項,IMDb有8.6的評分,排214位。故事講述Tom Hanks係一名監獄看守,負責看管Duncan,而當時Duncan被判犯咗嚴重的罪行。不過身材魁梧的Duncan卻帶有溫和的性格,仲幫Tom Hanks醫病,令Tom Hanks開始質疑判決是否有誤,故事就係咁展開。電影雖為魔幻劇情片,但情節感人落淚,喜歡呢類型的電影迷可以睇睇,Netflix都有得睇!

黑人電影
(圖片來源:《綠色奇蹟》電影截圖)
黑人電影
(圖片來源:《綠色奇蹟》電影截圖)

2. 《訪·嚇》(Get Out)

呢套2017年上映的驚悚電影獲得不少好評,450萬美金低成本製作,獲2.55億美金的票房收入,雖然IMDb只有7.7分,但排名有97位!故事講述一名年青黑人Daniel Kaluuya到訪白人女友的家中作客渡過週末,而女友家庭有神經外科醫生的父親、心理醫生的母親、MMA愛好者的弟弟、黑人女管家以及黑人園丁。雖然女友家人無歧視Daniel,仲對佢非常友好,不過Daniel就發現黑人女管家同園丁行為怪異,而展開一連串怪異的故事情節,喜歡驚悚、翻轉情節的電影迷可以睇睇。

黑人電影
(圖片來源:《get out》截圖)
黑人電影
(圖片來源:《get out》截圖)

3.《月亮喜歡藍》(Moonlight)

2016年的LGBT題材的美國劇情片《月亮喜歡藍》獲第89屆奧斯卡金像獎多個獎項,由Mahershala Ali、Trevante Rhodes主演,IMDb評分7.4,排名1257。呢套電影獲獎時都出現較大的爭議性,指因「政治正確」所影響的結果,不過有唔少人影評人都認為電影可看性高,而且導演Barry Jenkins也承認係王家衛的粉絲,此電影亦有王家衛電影的影子。電影講述黑人男孩的成長故事,如何面對LGBT的心路歷程。想睇吓一啲具爭議性題材的電影,不妨試吓呢套。

黑人電影
(圖片來源:《moonlight》截圖)
黑人電影
(圖片來源:《moonlight》截圖)

4.《被奪走的12年》(12 Years a Slave)

2013的歷史劇情片《被奪走的12年》,改編自自傳小說《被奪走的12年》,獲極高口碑及多個獎項,IMDb評分8.1,排名1006。由Chiwetel Umeadi Ejiofor主演,講述1841年,美國內戰前,一名本為自由身,小提琴家的黑人被賣到其他洲為奴隸,一直為奴隸12年才獲釋放,當中遇到許多不平等以及暴力的對待,假若想了解有關奴隸制歷史可以睇睇。

黑人電影
(圖片來源:《12 Years a Slave》截圖)
黑人電影
(圖片來源:《12 Years a Slave》截圖)

5. 《無法無天》(City of God)

《無法無天》係一套巴西犯罪電影,2002上映,獲奧斯卡最佳導演、改編劇本、攝影和剪輯共4項提名,IMDb評分8.6,排名567!故事講述噝巴西東南部一個貧民窟發生的事,不同的犯罪於那裡隨處可見,流氓黑道世代更替,劇情非常精彩。

黑人電影
(圖片來源:《City of God》截圖)
黑人電影
(圖片來源:《City of God》截圖)

6. 《叛諜裁判》(The Equalizer)

《叛諜裁判》2014年上映,續集《叛諜裁判2》於2018年上映,係一套美國驚悚動作片,IMDb評分7.2,排名655。故事講述一位退役的情報員Denzel Washington本來過著平靜的生活,後來因營救一位女士而與俄羅斯黑手黨人士結下仇怨,喜歡睇動作片的讀者都可以選擇呢套。

黑人電影
(圖片來源:《叛諜裁判》截圖)
黑人電影
(圖片來源:《叛諜裁判》截圖)

7. 《街頭超人》(Hancock )

唔好以為只有《黑豹》先有黑人英雄片,2008上映的《街頭超人》一早有,佢係一套美國超級英雄喜劇片,IMDb評分6.4,排名3164。電影講述主角will smith擁有超能力,可以飛天遁地,刀槍不入、力大無窮等,不過因為佢性格衝動的問題,搞到救到人但又烏龍百出,搞到英雄變流浪漢,一套輕鬆喜劇。

黑人電影
(圖片來源:《街頭超人》電影海報)
黑人電影
(圖片來源:《街頭超人》劇照)

8. 《天能》(Tenet)

由Christopher Nolan導演主理,2020上映的科幻動作驚悚片相信一啲都唔會陌生,香港上映時大受歡迎,亦被唔同youtuber搞2創的電影,IMDb評分7.3,排名232。電影講述主角John David Washington招募入秘密組織拯救世界,接觸一種全新的技術,以逆向時間狀態使物體的熵反轉,與「未來人」開戰展開故事。

黑人電影
(圖片來源:《天能》)
黑人電影
(圖片來源:《天能》)

9.《搶錢耆兵》(Going in Style)

《搶錢耆兵》2017年上映,美國搶劫喜劇片,翻拍1979年同名電影,由Morgan Freeman主演,IMDb評分6.6,排名5236。電影講述3位阿伯因出現財務危機而策劃一場奮力一搏的銀行搶案,展開搞笑故事。

黑人電影
(圖片來源:《Going in Style》截圖)
黑人電影
(圖片來源:《Going in Style》截圖)

10. 《我們》(Us)

《我們》2019年上映,美國恐怖片,《訪·嚇》導演執導。由Lupita Nyong’o主演,IMDb評分6.8,排名200。電影講述Lupita Nyong’o因童年時遇到一個同自己生到一模一樣的女仔而產生童年陰影,長大後再次通到詭異的事件。

黑人電影
(圖片來源:《us》)
黑人電影
(圖片來源:《us》)

圖片來源:電影截圖