驅魔人:信仰者︳3大必睇原因+古老傳說 魔鬼在細節:受王家衛啟發!

電影

廣告

50年前的秋天,史上最震撼「驚典」片王《驅魔人》(The Exorcist) 大銀幕上誕生,震懾全球。2023年10月,推出咗 《驅魔人:信仰者》(The Exorcist: Believer),為經典帶來恐怖續集,10月12日正式上映!一齊睇吓3大必睇原因+3大古老傳說!
驅魔人:信仰者
(圖片來源:《驅魔人:信仰者》)

驅魔人:信仰者︳3大必睇原因1. 延續《驅魔人》恐怖經典 故事簡介

《驅魔人:信仰者》(The Exorcist: Believer)連接50年前經典。故事講述12年前,Victor懷孕的妻子喺海地地震中去世,他獨自撫養女兒Angela。Angela同朋友Katherine一次意外消失喺樹林裡面,三日後返嚟時徹底失憶,並引爆咗一連串解釋唔到的神秘事件,迫使Victor面對邪惡最極點。喺恐懼、絕望中,佢唯一可以做的,就係搵出唯一目睹過類似事情而活著的人—— Chris MacNeil。

驅魔人:信仰者
(圖片來源:《驅魔人:信仰者》)
驅魔人:信仰者 經典恐怖電影《驅魔人》
經典恐怖電影《驅魔人》(圖片來源:《驅魔人》)

驅魔人:信仰者︳3大必睇原因2. 搵返當年女主角!

Chris正正係原裝《驅魔人》女主角!改編 William Peter Blatty 暢銷小說的驚典《驅魔人》自1973年上映後,改變咗光影世界的驚嚇文化,簡直係轟動全球。當年不單打破票房記錄,仲獲得十項奧斯卡提名,並成為史上首部獲得最佳影片提名的恐怖電影。金像得主愛倫貝絲蓮 (Ellen Burstyn) 當年飾演 Chris MacNeil 角色,今次係首次喺《驅魔人:信仰者》呢部新作中粉墨登場!

驅魔人:信仰者 金像得主愛倫貝絲蓮 Ellen Burstyn) 當年飾演 Chris MacNeil 角色,今次係首次喺《驅魔人:信仰者》呢部新作中粉墨登場
金像得主愛倫貝絲蓮 (Ellen Burstyn) 當年飾演 Chris MacNeil 角色,今次係首次喺《驅魔人:信仰者》呢部新作中粉墨登場(圖片來源:《驅魔人》)
驅魔人:信仰者 金像得主愛倫貝絲蓮 Ellen Burstyn) 當年飾演 Chris MacNeil 角色
金像得主愛倫貝絲蓮 (Ellen Burstyn) 當年飾演 Chris MacNeil 角色(圖片來源:《驅魔人:信仰者》)

驅魔人:信仰者︳3大必睇原因3. 色彩設計參考咗王家衛

《驅魔人:信仰者》的色彩設計對話中,導演大衛哥頓格連同製作設計師Brandon Tonner-Connolly利討論咗電影試金石,例如王家衛的鬱鬱蔥蔥、浪漫的經典之花樣年華,佢哋決定從中反映出明亮的色彩。

驅魔人:信仰者 電影用色有冇感覺熟口熟面
電影用色有冇感覺熟口熟面(圖片來源:《驅魔人:信仰者》)
驅魔人:信仰者 電影用色有冇感覺熟口熟面
電影用色有冇感覺熟口熟面(圖片來源:《驅魔人:信仰者》)

驅魔人:信仰者︳認識古老的傳說1.:驅魔儀式

驅魔的儀式係人類最古老的儀式之一。 自從有歷史記載以嚟,每個國家、每個文化都有一個驅散負面能量和走向治愈之旅的儀式。根據《驅魔人:信仰者》的精神協調員Carla Duren表示,電影中可以睇到同聽到的好多儀式實踐同埋咒語都係來自實際的驅魔儀式、實踐,包括比希比醫生的一啲實踐,植根於起源於非洲各地的精神和治療方法。

驅魔人:信仰者
(圖片來源:《驅魔人:信仰者》)

驅魔人:信仰者︳認識古老的傳說2.:驅魔仲係非常神秘

天主教會內部,驅魔自今仍然保持住神秘的氣氛。 根據亞特蘭大總教區牧師 FATHER JOSEPH MORRIS的講法,教區內係無人知道邊個先係真正的驅魔師。 為咗保護驅魔師,以及為了他受命幫助的人的安全,驅魔師必須保持匿名。

驅魔人:信仰者
(圖片來源:《驅魔人:信仰者》)

驅魔人:信仰者︳認識古老的傳說3.:惡魔多數來自窮!

據項目顧問 DR. 喬治亞州立大學教授 DR. DAVID BELL專門研究宗教心理學指出,有錢的宗教往往係無咁多「憤怒的惡魔」!即係惡魔係當生活艱難時,社會經濟地位較低的人無辦法滿足到生活的需求,惡魔往往會更多。而且因為美國的富裕社區比貧困社區更唔可能相信惡魔和天使。

驅魔人:信仰者
(圖片來源:《驅魔人:信仰者》)

圖片來源:《驅魔人:信仰者》、《驅魔人》