飯戲攻心|Double May內地上映被刪變「九頭身」意思解釋勁癲

電影

廣告

Double May是什麼意思?由《逆流大叔》導演陳詠燊執導、監製、編劇,集愛情、親情、兄弟情於一身的電影《飯戲攻心》,黃子華、鄧麗欣(Stephy)、張繼聰、王菀之(Ivana)、林明禎及陳湛文主演 ,於今個中秋齊人開飯,香港9月7日上映。而內地亦於9月9日上映,改名為《還是覺得你最好》。不過有網民就發現內地版比香港版短咗兩分鐘,仲改埋當中笑位對白?!
飯戲攻心
(圖片來源:《還是覺得你最好》電影海報)

內地將「Double May」改成「九頭身」

近年中國對電影業的審查愈來愈嚴謹,不少電影因通過不了審查而無法於內地上映電影。電影《飯戲攻心》於內地得以上映都因此作出唔少改動,除咗改名為《還是覺得你最好》之外,其一個笑位對白都被明顯修改!香港版其中一幕講到林明禎首次嚟黃子華家中作客,被問到點解會睇中黃子華,林明禎大讚子華有才華,繼而張繼聰就笑指林明禎係一個「天真的Double May」,鄧麗欣就唔明咩叫「Double May」,張繼聰扮無知解釋係「閏五月」。內地版就改成「好一個天真的九頭身」,牽強配音改埋字幕,而解釋就變做「狗的頭生咗喺人身上,即係Snoopy(史努比)的同類」

飯戲攻心
(圖片來源:《還是覺得你最好》電影預告截圖)
飯戲攻心
(圖片來源:《還是覺得你最好》電影預告截圖)
飯戲攻心
(圖片來源:《還是覺得你最好》電影預告截圖)
飯戲攻心
(圖片來源:《還是覺得你最好》電影預告截圖)

一齊睇預告片:

傳黃子華鄧麗欣親熱片段都無埋

除此之外,在故事後期的高潮部份,戲中三佬陳湛文贏得電競比賽後,在家中吃飯時希望以一條溫情短片挽回瀕臨破裂的家人關係,結果後來因為林明禎「幫忙」反成大禍,導致黃子華與鄧麗欣的「閃片」在全家人面前「流出」,更因此觸發全家大戰,據指含有「閃片」的情節和鏡頭會被徹底刪走,至於導演陳詠燊如何可以修改劇情從而達到相同戲劇效果,就要看內地版才會有答案,不過《飯戲攻心》喺內地票房同影評都唔錯,睇嚟呢啲修改對《飯戲攻心》無太大的影響。

飯戲攻心 電影中的混戰又變得如何引發?
電影中的混戰又變得如何引發?(圖片來源:youtube@安樂影片 Edko Films Ltd.)
飯戲攻心 唔知呢段仲有冇保留到?
唔知呢段仲有冇保留到?(圖片來源:youtube@安樂影片 Edko Films Ltd.)

片名轉做學友歌名內地觀眾唔收貨

內地有網民見到內地版《飯氣攻心》片名被改做《還是覺得你最好》,反而覺得唔夾,指新名失去原本港式幽默味道不文不類,並表示好難令人記住,趕客味濃。

飯戲攻心 內地網民唔撐
內地網民唔撐(圖片來源:豆瓣截圖)

《飯戲攻心》有什麼必睇原因?

網民指要支持港產片首推《飯戲攻心》,有7大必睇原因,首先網民大讚套戲好笑,對白搞笑又貼地,更精心安排…詳情請看

《飯戲攻心》故事大網是?

一個家,最緊要齊人開餐。深信此道的大佬(黃子華飾)廚藝麻麻,唯有長期用…詳情請看

圖片來源:豆瓣截圖、《還是覺得你最好》電影預告截圖、youtube@安樂影片 Edko Films Ltd.資料或影片來源:《還是覺得你最好》電影預告