《金髮夢露》︳邦女郎無底線演出 不雅姿勢有齊晒 網民:會唔會變Marilyn!

電影

廣告

一代女神瑪麗蓮夢露至今無人不知,Netflix搵嚟紐西蘭導演Andrew Dominik執導,改編美國女作家Joyce Carol Oates的小說《Blonde》,挑戰首部NC-17(成人級別)作品《金髮夢露》(Blonde),由「邦女郎」古巴女星Ana de Armas主演,影射已故荷里活性感女神瑪麗蓮夢露(Marilyn Monroe)的私生活。本來因為電影尺度全開,未開播已經惹來唔少熱議,而昨日(28日)正式上架後,電影過度的情慾戲碼被外國的影評指Ana已變成瑪麗蓮夢露2.0!
金髮夢露
(圖片來源:IG@ana_d_armas)

邦女郎去到盡 3人運動不雅姿勢通通有

Ana喺電影中情慾場面非常多,為《金髮夢露》豁出去,除咗經常一絲不掛外,仲上演大膽的3人運動以及大特寫口部不雅姿勢成分幾2分鐘的戲碼,睇到觀眾都非常衝擊。

金髮夢露 電影一開始上演「三人行」場面
電影一開始上演「三人行」場面(圖片來源:《金髮夢露》截圖)

外國影評:Ana已變成瑪麗蓮夢露2.0

有唔少外國電影評論,有指Ana過度的演出好似變成瑪麗蓮夢露2.0咁,不過Ana就表示佢清楚自己拍緊乜嘢,拍攝時亦感受到保護同埋喺一個安全的環境當中,唔覺得有被剝削,認為所有嘢都係掌握之中,而且拍呢部電影都係佢個人的決定,佢信任導演,同埋每一個場口佢哋都有討論過好多次,每個參與呢部電影的人都抱有尊重的態度,唔會因為呢套電影的拍攝而感到唔舒服。

金髮夢露
(圖片來源:《金髮夢露》截圖)
金髮夢露
(圖片來源:《金髮夢露》)

圖片來源:IG@ana_d_armas,《金髮夢露》截圖