金像獎2024|民選最佳電影《正義迴廊》《飯戲攻心》網民:帶起電影業但陪跑

電影

廣告

第41屆《香港電影金像獎》於昨日(4月16日)香港文化中心大劇院舉行,完滿落幕。不過對於賽果,唔少網民都表示不滿,認為呢兩年港產片正值復甦,百花齊放,但得獎結果似乎都係由老一輩獲得與電影票房不成正比,引起熱議。
金像獎2023
(圖片來源:viutv截圖)

第41屆香港電影金像獎︳網民為《正義迴廊》、《飯戲攻心》感不憤

獲得「最佳電影」的《給十九歲的我》引起不少爭議,除咗聯合導演郭偉倫的感言受到評撃之外,網民亦不滿「最佳電影」的賽果,認為《正義迴廊》、《飯戲攻心》等大熱電影落選實在不公。獲得16項提名的《正義迴廊》僅獲2個獎項,包括「最佳新晉導演」以及「最佳剪接」。11項提名《飯戲攻心》更是只有1個獎項-「最佳女配角」王菀之。網民認為票房成績同金像獎完全不成正比,覺得呢兩套電影有帶返起電影業的功榮,但只有提名,唔夠鼓勵性「《正義迴廊》、《飯戲攻心》贏口碑贏票房,到頒獎禮就贏口碑的電影就乜x都無,好似套咁用完就扔,定係想同啲人講你哋班傻x唔x識睇電影,票房好又點,我哋電影圈的人先識睇電影。」

金像獎2023
(圖片來源:viutv截圖)
金像獎2023 提名名單 正義迴廊 獨家 正義迴廊
《正義迴廊》入圍最多,總共獲得16個提名,其中包括最佳電影、最佳導演、最佳男主角、最佳女主角等多個重要獎項。(圖片來源:《正義迴廊》海報)
金像獎2023 黃子華
(圖片來源:《飯氣攻心》海報截圖)

第41屆香港電影金像獎︳評審標準同大眾口味有出入

不過有網民就認為因為好多人都未睇過《給十九歲的我》難以評價,更指如果睇過會覺得賽果合理,電影拍足十年非常有心,獲得呢個獎係實至名歸!而且指金像獎的得獎電影一向唔跟票房,係表揚業內覺得好嘅作品,指標當然同民選係有出入,更舉例當年王家衛的電影票房都唔係好收得,但金像獎都拎晒「最佳導演」、「最佳電影」等,仲有網民以奧斯卡為例子指如果跟票房就好似奧斯卡咪年年要俾marvel。

金像獎2023完整得獎名單是?

第41屆《香港電影金像獎》於4月16日香港文化中心大劇院舉行。港產片正值復甦,今年競爭相當激烈,劉青雲奪影帝「最佳男主角」、鄭秀文奪「最佳女主角」,一文睇晒完整得獎名單

金像獎2023精華回顧是?

金像獎2023已完滿結束,當中有不少精華回顧!如紅地氈女星穿搭、Edan及Jer輸俾10歲林諾失「新演員」、鄭秀文封影后爆喊等,即睇精華回顧

圖片來源:《飯氣攻心》海報截圖、《正義迴廊》海報