過時·過節丨導演曾慶宏親解負評 袁澧林大爆毛姐似足「媽媽」(含劇透)

電影

廣告

由新晉導演曾慶宏執導,毛舜筠、謝君豪、呂爵安Edan @ MIRROR、談善言、袁澧林、盧瀚霆Anson Lo @ MIRROR及馮素波主演,以家人關係為主軸的電影《過時·過節》已於11月24日上映,上映後評論兩極,有人大讚係年度好戲,亦有人批睇唔明!新Monday今次搵嚟袁澧林Angela同埋導演曾慶宏分享拍攝時鮮為人知的事以及親解負評。
過時過節 過時·過節
(圖片來源:官方提供)
過時過節 電影《過時·過節》x LUBUDS推出主題盆菜!
電影《過時·過節》x LUBUDS推出主題盆菜!(圖片來源:新monday編輯部)

袁澧林:毛姐似足媽媽!大爆前輩趣事

Angela表示今次拍《過時·過節》時同眾前輩相處都有唔同的趣事,大爆毛姐sweet爆,對 Angela照顧有加,謝君豪就私底下fun爆勁專業,而最深刻就係同馮素波於老人院的一個場口,當時係同馮素波剖白爸爸的離開,笑指馮素波真人太生猛,所以被要求要「老啲」,馮素波一入戲後就令Angela都同時入戲,成為佢一份難忘的經歷。而再指毛舜筠的角色似足自己媽媽,令自己百感交集,自己睇返都喊爆,仲因為電影令自己反思同家人的相處之道,大爆早前同家人面對問題、爭執時,自己學識走出嚟解決問題、和解,成長不少。

過時過節
(圖片來源:《過時·過節》)
過時過節
(圖片來源:《過時·過節》)

影評兩極導演:「全局的重要性」

《過時·過節》上映後評論兩極,有觀眾就認為好好睇又有共嗚,有觀眾就認為電影中有許多不明不白的地方,例如電影唔係單線主角出發,而係講晒全家人的諗法,令到觀眾睇到有啲亂。曾慶宏導演就認為「全局的重要性」,講一家人的電影,就應該講晒一家人,而且希望令人唔好單角度去睇一件事,就好似電影中講到,一段關係唔止一個人,大家要互相理解對方。

過時過節
(圖片來源:《過時·過節》)

Edan中學生離家出走不合邏輯?

另外,唔少人指電影某啲位邏輯性不足,例如Edan中學時期就獨自離家出走,點樣兼顧到租屋、讀大學等生活開支。曾導演就笑言如同電影一句對白咁講,想做就會做到,係人哋做唔到啫,原來呢個真係導演親身經歷嚟,所以真係無辦法解釋,只能講世界太多不同的人,所以電影先會有啲觀眾有共嗚,而有啲就不能理解。

過時過節
(圖片來源:《過時·過節》)

家姐唔係可有可無 反思家庭與個人

談善言演家姐嗰條線好多網民狠批「可要可唔要」的一段,對電影「家庭」呢個主題的推進不大,導演就指呢個係從角色出發去思考,因為阿談的角色就似一個家庭中的「隱形人」,容易迷失,所以導演就認為要安排阿談要勾起「隱形人」的共嗚,以及就算睇落佢做的事同「家庭」呢個主題不大,但其實係環環相扣?強調每個人的行為其實總會受到原生家庭所影響,並唔係單向,大家可細想當中!

過時過節
(圖片來源:《過時·過節》)
過時過節
(圖片來源:《過時·過節》)
過時過節
(圖片來源:《過時·過節》)

電影原來有「mirror」?

電影不少鏡頭的運用都被大讚,問到曾導演點解採用咁多「對鏡攝影」的手法時,就解釋係想豐富畫面,以及俾觀眾去了解更多。edan與anson lo的戲碼中都有出現鏡子的運用,曾導演就笑指「mirror呀嘛」!最後電影影晒成間屋的畫面被唔少人大讚,原來曾導演係想大家可以抽離、拉遠返去睇事物,暗示有時睇嘢要企遠啲睇,可能會更清晰。

過時過節
(圖片來源:《過時·過節》)

袁澧林:

Hair:Cooney Lai @hairby_cooney @ilcolpo_onlan
Makeup:Jenny Shih @Jennyshih_
Stylist: Daniel Cheung @danitorial

Venue:紅棉

圖片來源:官方提供、新monday編輯部、《過時·過節》