美國隊長4︳未上映就大敗太爛要重拍?政治太正確勁過《Marvel隊長2》

電影

廣告

Marvel《美國隊長4》(Captain America: Brave New World)由尼日利亞裔美國導演Julius Onah執導,Anthony Mackie飾演新一任美國隊長Sam Wilson。近日迪士尼宣布本來2024年上映的《美國隊長4》將映期延至2025年,本來唔少人猜測因為荷里活罷工潮的影響,但根據外媒報導,似乎因為《美國隊長4》太爛需要重拍!
美國隊長4
(圖片來源:The Falcon and the Winter Soldier)

美國隊長4︳試映太爛需要重拍?!

據外媒報導,《美國隊長4》(Captain America: Brave New World)傳出重拍傳聞!《美國隊長4》的試映中表現不佳,決定刪減三個片段,計劃喺2024 年 1 月至 5 月或 2024 年 6 月進行重拍。雖然Marvel無證實呢個傳言,但因為《美國隊長4》延至2025年2月14日先上映,而其電影原來係荷里活罷工前已完成製作,令唔少網民相信呢個傳言。

美國隊長4
(圖片來源:《獵鷹與酷寒戰士》劇照)

美國隊長4︳試映觀眾爆料:最尷尬的政治元素都加晒入去咁

《美國隊長4》以延續美國隊長的故事為核心,亦有連接劇集《飛隼與寒冬戰士》(The Falcon and the Winter Soldier)的內容。有睇過試映的觀眾爆料,整套電影好似未完全咁,CG未搞掂,無彩蛋,電影情節好混亂,難以理解,而且政治性好重,成個劇情都圍繞住政治、總統同埋選舉,羅斯將軍變成咗總統,面對大選中的黑人對手,似乎都要輸了,而羅斯似乎影射緊Donald Trump,爆料者表示成套電影都加咗《飛隼與寒冬戰士》最尷尬的政治元素都加晒入去咁。

美國隊長4
(圖片來源:youtube@英超隊長)

美國隊長4︳政治超正確 新聯盟:超級多元化種族

羅斯總統因為希望獲得支持就搵嚟一位神秘科學家合作,採集美國隊長的+Hulk DNA製作一款全新的超級士兵血清。跟住因為復仇者班人無人支持羅斯的關係,羅斯自己隊咗支超級士兵血清,變咗「紅色變形俠醫」!跟住因為佢太犀利的關係,Hulk搵人幫拖,包括《尚氣》、《月光騎士》、Sabra以及一位黑人女性,成隊人全部都係亞洲人、西班牙人、以色列女性同埋黑人組成,完全係超級多元化種族聯盟咁款。

美國隊長4
(圖片來源:youtube@英超隊長)
美國隊長4
(圖片來源:youtube@英超隊長)

有youtuber整合咗試映觀眾爆料,整成咗影片,內容有嚴重劇透:

美國隊長4︳網民:光聽描述就知一塌糊塗

唔少網民聽完《美國隊長4》的劇情描述都覺得劇情簡直係一塌糊塗,比較政治正確的《Marvel隊長2》(The Marvels)更甚,狠批Marvel的編劇都完全唔知寫緊咩「The Marvels 2已經在失敗的邊緣了,而美國隊長4則是在懸崖下了」「一般人要能夠編出這麼爛的東西還真不容易」「光聽描述就能覺得一塌糊塗也是厲害」「漫威編劇可能連自己在寫啥都搞不清楚了」「感覺很像台灣八點檔會拍的欸」「這是拍女Hulk還是美國隊長?」「阿都湊到各色人種了不會直接招喚地球超人膩」「這三小 ChatGPT都不會寫出這種智x劇情 好萊塢編劇到底?」

美國隊長4 唔少網民反問係咪拍緊《變形俠醫》
唔少網民反問係咪拍緊《變形俠醫》(圖片來源:變形俠醫)
美國隊長4
(圖片來源:美國隊長)

圖片來源:變形俠醫、《美國隊長》、youtube@超美隊長、《獵鷹與酷寒戰士》資料或影片來源:youtube@超美隊長