《毒舌大狀》影評丨網民列舉3大必睇原因:睇完好大快人心!

電影

廣告

毒舌大狀影評丨由吳煒倫編劇及執導,黃子華、謝君豪、王丹妮(Louise)、廖子妤、王敏德、何啟華(Dee)、楊偲泳(Renci)及栢天男主演,並由林保怡、谷德昭、羅孝勇友情演出,2023年1月21日上映的賀歲律政電影《毒舌大狀》,一上映5日即破3000萬票房,簡直係勢不可擋,子華神亦因此將「票房毒藥」,一改為「賀歲之神」。網上已有唔少對《毒舌大狀》熱討,有讚有彈,網民更列出3大必睇原因,大家一齊睇睇!
毒舌大狀影評 毒舌大狀
(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)

毒舌大狀影評丨1.大快人心的法庭正劇

唔少觀眾都俾電影名《毒舌大狀》以及預告片呃咗,以為係一貫賀歲喜劇,點知個個入場睇完都表示非常驚喜,原來係一套有意思且內容嚴肅的律政正劇電影。電影中探討不少法律、權貴鬥爭、公義的討論,子華神當然亦係劇中講出不少金句,唔少觀眾都形容睇完電影後要以4字形容「大快人心」!不過如果真係打算睇以往新年的賀歲喜劇的觀眾,可能就會因此失望。

毒舌大狀影評 毒舌大狀
(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)
毒舌大狀影評 毒舌大狀
(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)

毒舌大狀影評丨2.同《正義迴廊》比較相對無咁沉重

《毒舌大狀》都係法庭戲的關係,唔少人都以最近一套熱爆電影《正義迴廊》作直接比較,從而出現落差感。不過唔少觀眾就對此解釋,認為兩套雖同為法庭正劇電影,但無論係故事以及拍攝手法都完全唔同,《正義迴廊》貼近真實感,而《毒舌大狀》係戲劇感較重,有思考位之餘,唔會咁沉重,放喺賀歲檔期出恰當好處。

毒舌大狀影評 毒舌大狀
(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)

毒舌大狀影評丨3.演員勁有戲子華神做正劇仲好睇

唔少人都大讚演員演技出眾,如王丹妮、黃子華、謝君豪、Dee哥、楊偲泳等人。黃子華、謝君豪喺電影中係完全對立的角色,2人係法庭上的對戲簡單令觀眾直呼難忘,平日做開喜劇的子華神,被觀眾大讚做正劇好好睇!而君豪哥最近出演不少賣座港產片,由《明日戰記》飾演陳蒼松博士到《過時.過節》主演陳旭真,一位沉默寡言的爸爸,直到《毒舌大狀》一位理性至上的金遠山,每個角色都帶出截然不同的演技,唔少觀眾都話唔講唔知原來係同一人,大讚「壓場感勁到,佢真係好x charm」!電影中的王丹妮因《梅艷芳》而為人熟悉,但今次喺《毒舌大狀》不單成功擺脫「梅艷芳」的形象,仲有突破性演技,網民都指非常有驚喜。Dee哥同楊偲泳都非常亮眼,表現自然,楊偲泳對子華神對戲有火花,Dee哥有喜感仲話「Dee哥點綴成套戲,好重要」。

毒舌大狀影評 毒舌大狀
(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)
毒舌大狀影評 毒舌大狀
(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)
毒舌大狀影評 毒舌大狀
(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)

毒舌大狀預告片:

《毒舌大狀》有什麼必睇原因?

《毒舌大狀》,一上映5日即破3000萬票房,子華神亦因此將「票房毒藥」一改為「賀歲之神」。網上已有唔少對《毒舌大狀》熱討,有讚有彈,網民更列出3大必睇原因。首先網民大讚雖然比預告片呃咗以為係一貫賀歲喜劇,原來係一套有意思且內容嚴肅的律政正劇電影,更大快人心…詳情請看;最近《毒舌大狀》在內地上畫更狠刪了一場親熱場面…詳情請看

《毒舌大狀》故事大網是?

面對隻手遮天的權貴,子華神以三寸不爛之毒舌伸張正義!大律師林涼水(黃子華 飾)以毒舌見稱,在處理一宗全城關注的虐兒案時,他因一時自負大意而令無辜被告人曾潔兒(王丹妮 飾)蒙受17年冤獄。直至一次翻案機會出現,但因案件涉及香港顯赫家族,整個傳媒界、警界、以致司法界都與林涼水為敵!在勢力懸殊的法庭內,林涼水面對主控官金遠山(謝君豪 飾)的咄咄進逼,依然無畏無懼,全力以寸嘴與權貴終極舌戰…詳情請看

圖片來源:《毒舌大狀》劇照資料或影片來源:youtube@安樂影片 Edko Films Ltd.